Aviseringar
Rensa alla

Känslokall?


oggelgoggel:

Snacka om reaching a new low

Lägre än glocalnet?


   
SvaraCitera

Jag känner en kille som är riktigt kall, men ändå så tycker varenda jävel att han så himla gullig och snäll. Dom enda svaren han kan ge är: "mm", "ne" och "ja vet inte" med en ton som inte är särskilt uppmuntrande.

Jag känner en tjej som va ihop med honom och under den tiden dom va ihop så hörde jag aldrig en mening längre än 3 ord till henne. Han kollade knappt på henne, sa aldrig:"Va fin du är idag". Det är lite mindre än ett år sedan dom gjorde slut och hon är fortfarande kär i honom. Och ganska nyligen fick jag reda på att hennes bästa kompis också är kär i honom.

Personligen så tror jag att dom är ytliga eftersom han verkar vara attraktiv hos damerna. Men kan någon förklara för mig: Är det så att tjejer vill bli behandlade som skit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är rätt känslokall. [smile] När jag möter personer jag uppfattar som kalla brukar jag oftast tro att de inte tycker om mig och känna mig jävligt obekväm i deras sällskap. Försök le, skratta och berömma mer även om du egentligen inte riktigt känner så så blir socialt umgänge mycket lättare.


   
SvaraCitera

folk uppfattar mig ibland som kylig och dryg när jag egentligen är världens raraste och varmaste människa. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

womanizerN:

Och vad tycker ni om personer som verkar kalla?

Jag tror att dom inte gillar mig


   
SvaraCitera

Morcains:

Men kan någon förklara för mig: Är det så att tjejer vill bli behandlade som skit?

tror det handlar om att man vill ha det man inte får... jag är sj en person som faller för idioterna när det står en hög med "bra" killar å väntar..... Jag undrar oxå vf man gör så egentligen :S antar att det recker med bara ett ord bekräftelsen från en sån person och lyckan av det håller i sig längre än 100 komentarer från en kille som slänger ifrån sig dom varje dag :S..... MAn vill liksom på nåt sätt ha mer bekräftelse av dom man inte får det av(A)


   
SvaraCitera

trexo0:

tror det handlar om att man vill ha det man inte får

Jo det låter vettigt. Det kanske ligger i människans natur att vi måste ha ett mål för att inte tro att vi är värdelösa och allt vi gör inte gör något ändå.

trexo0:

jag är sj en person som faller för idioterna när det står en hög med "bra" killar å väntar

Jag själv har alltid vart en utav dom väntande killarna, men nyligen ändrade jag mig till att skita i tjejer eftersom det enda jag kan bli är deras vän.


   
SvaraCitera

Morcains:

Jag själv har alltid vart en utav dom väntande killarna, men nyligen ändrade jag mig till att skita i tjejer eftersom det enda jag kan bli är deras vän.

ahaha läste prescie en intresant sak som skulle passa dig perfect å kanske svara på lite frågor xD

http://www.c-r.se/forum/showthread.php?t=730

vet att det ser långt ut men det är värt å läsa =)
skrolla ner till personlighetsbeskrivningarna direkt så slipper du tjaffset i början[bigsmile]


   
SvaraCitera

Morcains:

Är det så att tjejer vill bli behandlade som skit?

en del verkar gilla det [rolleyes] inte jag!


   
SvaraCitera
Papper

Samma här, fast det verkar som att dom flesta ser mig som känsokall och snäll.


   
SvaraCitera

trexo0:

ahaha läste prescie en intresant sak som skulle passa dig perfect å kanske svara på lite frågor xD

Du hade rätt. Det var en väldigt intressant text men tyvärr så är inte "Den värdegivande-Alpha hannen" så himla bra. Jag har själv vart den killen och man har väldigt många vänner men det finns inte en chans att få en tjej. Alla är upptagna med "Den värdetagande Alpha killen". Att vara en "Den värdegivande-Alpha hannen" är otroligt kul, men det är inte alls lika bra som dom beskriver i den artikeln.

Efter att ha vart "Den värdegivande-Alpha hannen" ett tag kommer det alltid någon roligare kille och dina skämt är inte roligare längre. Långsamt glider du iväg från dina vänner och när du berättar för dom att du tycker att ni pratar för lite är det enda dom säger:"Vi pratar väl lika mycket som vanligt?" och blir arga för att du inte vill va med dom längre

Vill du ha en tjej? Sattsa på "Den värdetagande-Alpha hannen".

Vill du ha en massa vänner och extremt roligt? Bli "Den värdegivande-Alpha hannen". Men kom ihåg att det är lätt att bli tagen förgivet.


   
SvaraCitera

Morcains:

Sattsa på "Den värdetagande-Alpha hannen".

hmm vet inte om jag håller med 😛 tror det är väldigt svårt att hitta den balansen mellan att vara en värdegivande alpha hane och den värdegivande beta hanen :O... kanske låter lite skumt när jag säger det nu men det är svårt att göra sig omtyckt av folk och ge dom energi utan att börja bli åt toffelhållet bara för att man vill vara snäll :O kan det itne vara det som brast för dig?...bra värdegivande alpha hanar är nog sällsynta (A) sen så kanske du var en bra sådan men sedan tappade det?


   
SvaraCitera

karusell:

folk uppfattar mig ibland som kylig och dryg när jag egentligen är världens raraste och varmaste människa.

Haha det känner jag igen. Dock är jag nog generellt något arrogant utåt gentemot folk jag inte känner då jag inte har allt för lätt att lita på folk vilket lätt kan misstolkas som att jag är cold bastard. Flera i min bekantskapskrets har berättat att de ogillade mig skarpt från början innan de lärde känna mig, och sen nu så tillhör de som sagt några av mina bästa kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera