Aviseringar
Rensa alla

Känslor för personen som tog oskulden


Ämnesstartare

Är det vanligt att tjejer utvecklar känslor för personen som "tar" deras oskuld, även om dom inte hade det innan, och bara knullade med honom/henne för sakens skull? Har alltid undrat, hon jag förlorade oskulden med vart som ett plåster efter det verkligen (hon gillade visserligen mig innan but still).

Eh, har kollat runt lite och det verkar som att det är ganska vanligt.

Anledning plz?


   
Citera
Ämnesstartare

Kan du inte lista ut anledningen själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Kan du inte lista ut anledningen själv?

Nej, faktiskt inte.

Eller är det för att personen är den första man har sex med som är anledningen? Tråkigt och simpelt isåfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Tråkigt och simpelt isåfall.

Gör det roligt och klurigt då, om det är mer roande.
Motsattsen är antagligen exakt lika vanlig som denna, osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Är det vanligt att tjejer utvecklar känslor för personen som "tar" deras oskuld, även om dom inte hade det innan, och bara knullade med honom/henne för sakens skull?

Nä, inga långvariga iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Gör det roligt och klurigt då, om det är mer roande.

Tycker inte det är logiskt bara, varför ska man utveckla känslor för personen man har sex med första gången om man inte hade det innan? Finns ingen anledning egentligen.

Eller så är det för att kroppen tror att den kommer få ha sex med samma person igen eftersom att den förlorade oskulden denne. Det lät roligare, får köra på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Tycker inte det är logiskt bara, varför ska man utveckla känslor för personen man har sex med första gången om man inte hade det innan? Finns ingen anledning egentligen.

Jag tror inte att personen har känslor för jusst dig, utan bara fastnat i omständigheterna runt dig. Hon kanske ångrar sig eller så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Jag tror inte att personen har känslor för jusst dig, utan bara fastnat i omständigheterna runt dig. Hon kanske ångrar sig eller så...

Den här tråden handlar inte om mig och mitt ex direkt, jag bara undrade hur det är generellt. Använde bara mig själv som ett exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det inte så att kroppen utsöndrar någon sorts "bilda-partnerskap-hormoner" när man har sex? Då lär det ju vara den kraftigaste, eller åtminstone den man bäst känner, dosen första gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Den här tråden handlar inte om mig och mitt ex direkt, jag bara undrade hur det är generellt. Använde bara mig själv som ett exempel.

Nähe. Då snirklar jag in mig i Nachac´s inlägg istället. Tjupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well jag vet inte hur det är med andra men jag är fortfarande tillsammans med den jag förlorade oskulden med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Var det inte så att kroppen utsöndrar någon sorts "bilda-partnerskap-hormoner" när man har sex?

jo, det stämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Well jag vet inte hur det är med andra men jag är fortfarande tillsammans med den jag förlorade oskulden med.

Samma här! Vi är en gnutta bättre än alla andra phailfolks! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arora:

jo, det stämmer.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fortfarande oskuld. [n]


   
SvaraCitera