Aviseringar
Rensa alla

Känslor o mod


Ämnesstartare

Hur ska man skaffa sig tillräckligt med mod för att kunna berätta för en tjejj att man tycker om henne? Nar man förlorat sin säkerhet efter att blivigt taksigt behandlad efter att berättat det för en annan?

Lite hjälp o tips som skulle vara till mkt hjälp.


   
Citera

Han_som_missa:

Nar man förlorat sin säkerhet efter att blivigt taksigt behandlad efter att berättat det för en annan?

så blir det i princip varje gång, MEN MAN MÅSTE FORTSÄTTA [mad]


   
SvaraCitera

Jadu, man inser att livet är för kort för att få saker och ting osagt. Säg det bara! Du har INGENTING att förlora. INGENTING.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör som jag, drick dig ett självförtroende! [y]


   
SvaraCitera

Tickstart:

MEN MAN MÅSTE FORTSÄTTA [mad]

[y]


   
SvaraCitera

Tickstart är en vis man. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svart Katt:

Tickstart är en vis man.

Tänk om man själv var ._.


   
SvaraCitera

Russian roulette:

Jadu, man inser att livet är för kort för att få saker och ting osagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

berätta för en tjejj att man tycker om henne?

Säg det bara, det värsta som kan hända är ett nej. Och visst det kan kännas förjävligt för stunden, men du kommer inte dö av det.... hoppas jag. I detta fall är det bara en fråga om att göra eller inte göra.
Skriv en lista med för och nackdelar med att våga fråga och en med att inte våga fråga... vilken har mest fördelar osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Basket_Case:

Säg det bara

Nä, jag vet det egentligen, det är det att jag gått på för många minor o annat så jag upphör att existera när det kommer till kritan[sad]


   
SvaraCitera

Kan ju tänka att du är så kass o värdelös att du förtjänar att bli dissad igen[wink] fast sen när hon säger att hon också tycker om dej så blir det förstår lite konstigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kan ju tänka att du är så kass o värdelös att du förtjänar att bli dissad igen

Det e det som e så skumt me mig, utampå verkar jag som en sjysst snubbe(vad andra säger till mig), e lång, bra kropp o så, bra betyg, social, tränar allt som vilken snubbe som helst, många av mina polare undrar varför jag inte har nått förhållande. Sen är mitt självförtroende som helt djävla åt skogen. Man faller sönder inombords


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

Det e det som e så skumt me mig, utampå verkar jag som en sjysst snubbe(vad andra säger till mig), e lång, bra kropp o så, bra betyg, social, tränar allt som vilken snubbe som helst, många av mina polare undrar varför jag inte har nått förhållande.

men bara att börja chansa då, låter ju som ett riktigt kap[wink] kan ju alltid ragga lite här på um[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ragga lite här på um

Haha, jo. Enligs stat ska ju de va 59%F o 41%P så mer än en var[crazy]


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

Haha, jo. Enligs stat ska ju de va 59%F o 41%P så mer än en var

Och om du blir bi så är det ju 100%[wink]


   
SvaraCitera