Aviseringar
Rensa alla

Kär???


Ämnesstartare

Hur vet man egentligen om man är kär i någon??? Jag är på G med en kille just nu och jag vet att han gillar mig väldigt mycket men jag är inte lika säker på vad jag känner om honom... Han är jättesöt, jättesnäll och jag kan verkligen vara mig själv med honom (vilket är väldigt ovanligt när jag umgås med killar, blir bara nervös och fånigt kaxig [n]) och ibland längtar jag jättemkt efter honom men ibland känner jag bara att jag vill att han ska försvinna.. tyvärr tror jag att problemet grundar sig i att jag är ytlig... han är inte direkt ful men han är töntig.. Jag är egentligen inte ytlig men jag känner liksom av hur mina vänner inte riktigt blev jätteglada när de hörde att jag umgicks med honom.. Snälla kan nån få mig att sluta tänka på detta och inse att han är helt underbar och perfekt!!! Nån som vet hur man stänger av sin hjärna??[chocked]


   
Citera

Misstänker att några kommer att sista frågan lite halvseriöst.


   
SvaraCitera

Om du tvekar på honom för att dina kompisar inte tycker att han är tillräckligt snygg så förtjänar du inte honom [confused]


   
SvaraCitera

skit i vad dina vänner tycker [tired]


   
SvaraCitera

du ska inte lyssna på vad andra tycker. Känn din inre ro ;)))


   
SvaraCitera

elsan:

Nån som vet hur man stänger av sin hjärna??[chocked]

C2H5OH.


   
SvaraCitera
Åtta

The Weapons Dude:

Misstänker att några kommer att sista frågan lite halvseriöst.

elsan:

Nån som vet hur man stänger av sin hjärna??[chocked]

I ditt fall tror jag inte att det är något problem. [smile]


   
SvaraCitera

Lundi:

du ska inte lyssna på vad andra tycker.

yeah dont listen to them [no-no]


   
SvaraCitera

Infraröd:

C2H5OH.

CO.


   
SvaraCitera

Tickstart:

CO.

Eller C4H6.


   
SvaraCitera

Åtta:

I ditt fall tror jag inte att det är något problem. [smile]

Ja, hoppade över ord, fan.


   
SvaraCitera

Vincenco:

yeah dont listen to them [no-no]

hurrahurra![party]


   
SvaraCitera

elsan:

Nån som vet hur man stänger av sin hjärna??

Lobotomi [blush]


   
SvaraCitera

Ctrl+Alt+Delete


   
SvaraCitera

Du måste försöka ta reda på vilket sätt du har känslor för honom. I vissa fall kan det vara svårt att skilja på vänskap och kärlek. Exempelvis, säg att man har en kompis som är av annat kön (lr eget kön om man nu är lagd åt det hållet..) som man tkr om på alla sätt och vis, han/hon är snäll, trevlig, rolig osv OCH du tkr dessutom att personen ifråga ser ganska bra ut.Då kan det ju kanske vara svårt ibland att skilja på känslorna. Försök ta reda på om du liksom tänder på honom. Det är inte så för alla, men för dem allra flesta gäller det ju att man tänder på sin partner om det ska bli något. Känner du dig tänd på honom lr är det själva personligheten du attraheras av? Det där är ju givetvis en balansgång, man kan inte enbart älska en person för hans/henns utseende utan det handlar ju om insidan också, och tvärtom såklart. Du kanske tänder lite grann på honom och gillar hans personlighet och så kanske det är värt att köra. Om du däremot upplever det som stendött när det gäller den sexuella biten kanske du skulle fundera på att stanna på kompisstadiet elr nått. Lycka till


   
SvaraCitera