Aviseringar
Rensa alla

Kär


Ämnesstartare

Jag älskar en helt underbar kille och han älskar mig, saken e den att vi har aldrig träffas utan mest typ kika och skypa. Nu undrar jag har nån erfarenhet av något liknande ? Tror ni detta kan hålla?. Då vi pratar så planerar vi t.ex hur de skulle vara att bo tillsammans i fram tiden och så


   
Citera
reben

vadå om detta kan hålla d e väl bara o fortsätta skypea =)


   
SvaraCitera

Jag har faktiskt ingen erfarenhet av sånt men ni kan väl bestämma hur ni ska göra när ni träffar varandra? Hoppas allt går bra, lycka till!

Nurmi97:
Jag älskar en helt underbar kille och han älskar mig, saken e den att vi har aldrig träffas utan mest typ kika och skypa. Nu undrar jag har nån erfarenhet av något liknande ? Tror ni detta kan hålla?. Då vi pratar så planerar vi t.ex hur de skulle vara att bo tillsammans i fram tiden och så


   
SvaraCitera

Jag skulle nog se till att träffas innan ni flyttar ihop åtminstone. Åk på resa tillsammans, alltid ett bra sätt för att se hur mycket man tolererar en person när det väl börjar bli lite stressigt etc. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaaa alltså klart vi SKA träffas innan de 🙂 men de känns för perfeket för att vara sant 


   
SvaraCitera

Nurmi97: men de känns för perfeket för att vara sant 

Då är det kanske så. Ledsen


   
SvaraCitera

Hur länge har ni snackat? Bor ni långt ifrån varann?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi har snart snackat i ett år 🙂 aa jätte långt ifrån :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ju att de skall vara så o ja vet att han oxå vill de ...


   
SvaraCitera