Aviseringar
Rensa alla

Kär..


Ämnesstartare

Hej på er!

Jag är kär i en kille som varken träffat, pratat eller skrivit med. Jag har drömt om honom 2 gånger nu, att vi var ett förälskat par. Alltså jag tror att jag är kär? men vet inte. Finns en annan kille, som jag då känner. Han gillade mig lite förut, och jag honom. Sommaren tog slut och vi bara tappade kontakten, idag fick jag reda på att han var hemma hos några tjejer med sin killkompis. Blev så otroligt svartsjuk. 

Ja, det var väl det jag ville skriva. Nu är frågan, vad betyder detta? Vem av dom gillar jag mest? Det är det jag inte vet vilket är otroligt svårt. Och jag vill veta vem som är ute efter kärlek, inte sex. Hur ska jag veta det? Hur ska jag veta vem av dom killarna som är den rätta för mig?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja du, du får väl dejta båda killarna o sedan känna vem du har mest känslor för.

Vet kille 1 som du varken har träffat eller haft någon kontakt med att du är kär i honom eller i vart fall har drömt om honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek är otidsenligt. Det var på 60- och 70-talet man var kär. Kanske en bit in på 80-talet. Idag är det ute. Idag är man bara sexuellt brunstig. Så lägg ner det med kärlek. Du framstår bara som otidsenlig.


   
SvaraCitera
reben

låter jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärlek finns inte det är bara biologiska bedrifter som utsöndrar hormoner hos den ena partnern som lockar en passande moder eller fader att ta hand om ett barn och föröka sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Följ efter dem i en vecka eller så, se vart dem brukar gå osv. Gör en fälla på nått ställe du vet dem ofta är på. Fånga båda, ha dem i källarn. Funkar alltid för mig, win/win liksom. 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska vi veta?!?!?!?!!? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid testa att lära känna killarna och sedan se vad du tycker. 


   
SvaraCitera