Aviseringar
Rensa alla

Kär


Tov3
 Tov3
Ämnesstartare

Hej, snälla kan ni hjälpa mig. Jag är kär, alltså riktigt kär, i flera (3) st samtidigt,  och har varit det ganska länge. Är det bara jag? Är det typ helt onormalt och konstigt och töntigt? För det är så jag känner mig men jag kan lixom ändå inte bara bestämma mig för att jag inte gillar två utav dem. PS jag skulle inte ha en chans med nån utav killarna då jag är en socialt efterbliven töntig tjej och 2 av dem är populära hockeykillar. Så allt det här kanske ändå inte spelar nån roll men jag känner mig typ som en 9-åring.


   
Citera

hur många år var du? Skaffa han som inte är populär, han kommer du var lyckligast med, helt säkert


   
SvaraCitera
Tov3
 Tov3
Ämnesstartare

15 snart 16 hehehRodnar Förvirrad


   
SvaraCitera

Det är helt normalt. Prova ta kontakt med de om du vill.


   
SvaraCitera

Låter Johnny säga mina tankar;

        "if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second"

Johnny Depp


   
SvaraCitera

Som Lotus skrev, välj den du föll för sist


   
SvaraCitera
Tov3
 Tov3
Ämnesstartare

Aa, tack så jättemycket för hjälpen/svarenGlad Det där citat var såå santTumme upp


   
SvaraCitera
Pardon

Lotus Elise:
Låter Johnny säga mina tankar;

Johnny Depp

Dayum. Läste inlägget, skulle precis skriva exakt den quoten...

Så, det som ovanstående talare skrev, sen gäller:

"If you love someone, you tell them. Even if you’re scared that it’s not the right thing. Even if you’re scared that it’ll cause problems. Even if you’re scared that it will burn your life to the ground, you say it, and you say it loud and you go from there."


   
SvaraCitera

beware of enthusiasm and of love, each is temporary and quick to sway.
- bob dylan


   
SvaraCitera

Jag är kär i en kille i typ 3-4 månader och vet inte hr jag ska säga det! 
Hur kan jag säga det utan att det låter: får jag "chans" på dig ???


   
SvaraCitera

jag tror det är normalt. dont worry be happy 


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

Lotus Elise:
Låter Johnny säga mina tankar;

Johnny Depp

Reeeetooo:
Som Lotus skrev, välj den du föll för sist

Vad är det där för hittepå? Klart man kan vara kär i flera personer samtidigt utan att behöva värdera den ena högre än den andra.

Till TS: Nej, det är inte bara du. Finns många som kan vara kär i flera samtidigt. Njut av känslan, det är mysigt.


   
SvaraCitera

Kaja:

Vad är det där för hittepå? Klart man kan vara kär i flera personer samtidigt utan att behöva värdera den ena högre än den andra.

Till TS: Nej, det är inte bara du. Finns många som kan vara kär i flera samtidigt. Njut av känslan, det är mysigt.

Men om du verkligen är kär i nån så blir man väll inte kär i nån annan? Förälskad ja, men inte kär. Men det är ju mina tankar, och det är det som känns rätt tankesätt för mig. Men alla är ju inte
som jag, vilket är tur det


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

Lotus Elise: Men om du verkligen är kär i nån så blir man väll inte kär i nån annan? Förälskad ja, men inte kär.

Det finns många som inte har något problem med att vara kär i flera stycken samtidigt, vet att det finns flera polyamorösa på UM t.ex.

Men sen är det ju som du skriver högst individuellt och därför kan det vara lite dumt att skriva ett citat som predikerar Den Stora Vackra Monogama Kärleken när det kanske inte alls är relevant för TS upplevelse och snarare kan verka inskränkande än uppmuntrande.


   
SvaraCitera

Hur säger jag till killen att jag är kär i han?


   
SvaraCitera