Aviseringar
Rensa alla

Kär


Ewe.t
Ämnesstartare

Jag tror nog att jag är kär i min bästa vän men jag är inte gay och så har hon en pojkvän asså hon är inte gay va ska jag göra? 


   
Citera

Har inte du skrivit om att du vart kär ca 6 trådar här i år? Ta det lite saktare med dina känslor.


   
SvaraCitera

gör henne gay

vissa påstår att "avvikande" sexualitet är en social konstruktion. 


   
SvaraCitera
Ewe.t
Ämnesstartare

Xuzkie:
Har inte du skrivit om att du vart kär ca 6 trådar här i år? Ta det lite saktare med dina känslor.

Asså vissa saker behöver jag hjälp med och det är känslor mest och jag kan inte Sakta ner mina känslor 


   
SvaraCitera
Ewe.t
Ämnesstartare

S3ON:
gör henne gay

vissa påstår att "avvikande" sexualitet är en social konstruktion. 

Asså skojar du nu eller och om du inte skojar så hur kan man göra en person gay?


   
SvaraCitera

Ewe.t:

Asså skojar du nu eller och om du inte skojar så hur kan man göra en person gay?

vissa hävdar det ja. 


   
SvaraCitera

Ewe.t:

Asså vissa saker behöver jag hjälp med och det är känslor mest och jag kan inte Sakta ner mina känslor 

Menar inte att du skapar för många trådar, inte heller att bokstavligen sakta ner dina känslor.
  Menar att du kan begrunda/tänka efter om det verkligen är äkta kärlek som du känner. För du har i år skrivit om minst 6 olika personer som du känner dig kär i.


   
SvaraCitera
Ewe.t
Ämnesstartare

Xuzkie:

Menar inte att du skapar för många trådar, inte heller att bokstavligen sakta ner dina känslor.
  Menar att du kan begrunda/tänka efter om det verkligen är äkta kärlek som du känner. För du har i år skrivit om minst 6 olika personer som du känner dig kär i.

Ok tack för rådet 


   
SvaraCitera

Hitta någon som spelar för det laget


   
SvaraCitera