Aviseringar
Rensa alla

Kär i en INVANDRARE!!! HJÄLP MIG!


Ämnesstartare

Det finns en tjej i min skola jag verkligen gillar. Har varit med henne de senaste dagarna, och hon verkar gilla mig tillbaka.

Problemet är att hon är invandrare, och alla invandrarkillar verkar gilla henne också. Är rädd för att om jag inleder ett förhålande med henne kommer alla två meter långa babiankillar att slå sönder mig.

Och sen så kanske hennes familj blir arga att hon är tillsamans med en svensk, man har ju hört skräckhistorier om svenskar som blivit hedersmördade av sina invandrarflickvänssläktingar.

Men jag gillar henne verkligen. Hon är lika härligt omogen som jag, och jag känner mig avslappnad och sprallig runt henne, och så har hon gett mig hintar om att hon gillar mig.

Är det värt att ta risken?


   
Citera
Ämnesstartare

hahahahah yes du kmr bli dödad, glöm henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krister Korvkonung:

Värt att satsa på henne?

Jo lägg en regäl satts... Se till att du träffar bara [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Jo lägg en regäl satts... Se till att du träffar bara

Vitt och brunt är en vin blanding, kommer se ut som capucino [blush]


   
SvaraCitera

Låter fint.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krister Korvkonung:

kommer se ut som capucino [blush]

Ja sedär! Väntar'u på då?! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har hon sagt till dig att hon har såna föräldrar


   
SvaraCitera

Krister Korvkonung:

Ja, kärleken övervinner allt 😀 (Du röstade på detta alternativ)

och om familjen mördar er får ni va tsm i himlenDold text: ...eller helvetet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krister Korvkonung:

Ja, kärleken övervinner allt 😀 (Du röstade på detta alternativ)

Men jag hoppas ändå dom slår ner dig (eller vem som helst egentligen) för att jag inte gillar dig.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krister Korvkonung:

Och sen så kanske hennes familj blir arga att hon är tillsamans med en svensk, man har ju hört skräckhistorier om svenskar som blivit hedersmördade av sina invandrarflickvänssläktingar.

men herregud, du märker väl om hon kommer från en extremreligiös familj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krister Korvkonung:

Är det värt att ta risken?

Meh, e bara o försöka, sen kan du känna lite på läget senare 🙂


   
SvaraCitera

hade oroat mig över alla babianer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

Men jag hoppas ändå dom slår ner dig (eller vem som helst egentligen) för att jag inte gillar dig.

ja vet att du gillar mej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst, va försiktig. du kommer iaf hamna på alla dessa babiankillars radar o då vet man inte hur det riktigt kan gå. speciellt när man är en liten tanig svensk kille med babian-hat som du verkar vara :p.

ta det lugnt med denna tjej. se hur andra reagerar. o sedan väga det positiva mot det negativa.
har lite samma problem.. är lite småkär i en invandrartjej men on känner riktigt tuffa grabbar. haha tänker på den dagen man gör slut, hur många skkrämmande fiender man kommer att ha då [chocked]


   
SvaraCitera

NEJ FY FAAAAN säg att du skämtar!! Har du gått på Sverigedemokraternas skräckpropaganda om att alla invandrare är självmordsbombande talibaner?!


   
SvaraCitera