Aviseringar
Rensa alla

kär i en pedofil.


aezh
 aezh
Ämnesstartare

ok såhär är det.. 
jag började skriva med en kille på en sida, det började helt oskyldigt men blev snabbt mer ... kärl?sfullt om man säger så. 
vi skrev både om sex och andra saker..efter några veckor så upptäckte han att han hade börjat få känslor för mig.. jag blev först chockad men ändå sådär varm och glad och sa att jag kände likadant.. bara ett problem han är 32 år
jag har skrivit med äldre män förut och träffats och så men aldrig känt såhär.
så blev vi ett par iallafall och började prata i telefon och skriva mer och mer... jag var så fruktansvärt kär...
han skrev alltid att han älskade mig och att jag var världens finaste tjej... vi hade precis samma humor och väldigt liknande personligheter.. 
vi började prata i gruppsamtal med mina vänner och vi var så lyckliga 
men en dag hände det en sak
jag fick en länk ... där det stod lite saker om honom... dels att han spred grovt barnporr  att han skriver med flickor 8-18 och att han har en dotter.
jag blev helt förskräckt.. mest rädd och besviken men aldrig riktigt ledsen....
jag har aldrig varit med om något liknande....
jag tog upp det med honom och var helt rasande den kvällen,,, men dagen efter så släppte det..
han sa att det inte var sant och att han aldrig skulle ljuga för mig och att han älskade mig..

vi är fortfarande tillsammans... vad hade du gjort i min situation?


   
Citera

sagt upp kontakten.. 


   
SvaraCitera
aezh
 aezh
Ämnesstartare

men jag vill inte släppa någon jag älskar så mycket


   
SvaraCitera

Att han sprider grov barnporr är ju onekligen något väldigt felaktigt om de stämmer. 


   
SvaraCitera

gör en anmälan om du orkar gå igenom det eller så finns det inte så mycket du kan göra än att bryta kontakten


   
SvaraCitera

S3ON:
sagt upp kontakten.. 


   
SvaraCitera

aezh:
men jag vill inte släppa någon jag älskar så mycket

Sexa honom då och typ gå med på nakenbilder o sånt som han senare sprider på typ forum i undergroundvärlden. :$$$$


   
SvaraCitera

Jag är kär i dig också +_+


   
SvaraCitera

öhm.. det var meningen att det skulle låta som att jag är pedofilen men, tror inte jag lyckades så bra


   
SvaraCitera

varifrån kom länken? om ni är tillsammans borde det väl inte vara helt omöjligt att ta reda på vad som är sant och inte.


   
SvaraCitera

Anmäl honom för barnens skull! 


   
SvaraCitera

Har träffat en hel del pedofiler och ångrar att jag inte har anmält dem (talar alltså över 40+)...

Alltså inte träffat träffat....


   
SvaraCitera

Du bör nog säga upp kontakten innan något händer med dig. Han är troligtvis bara ute efter dig i sexuellt syfte. Han ljuger troligen om att han inte gjort det och han säger bara att han aldrig skulle ljuga för dig bara för att du inte ska lämna honom. Hur gammal är du ens och vad säger dina föräldrar om detta?


   
SvaraCitera

Om jag var 14 och hon var 32 hade jag dock inte sagt upp kontakten hehejej Rodnar


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Har träffat en hel del pedofiler

jag finns i chatten ifall du behöver prata av digHjärta xoxoxoxoxoxo 


   
SvaraCitera