Aviseringar
Rensa alla

Kär i en tjej, hur ska man göra. please help me 🙂


Ämnesstartare

Tjenare. Jag är en kille på kille på 14 år och går i åttan och jag har ett stort problem. Jag är väldigt och då menar jag väldigt kär i en tjej i klassen. Mitt problem är att jag inte har någon direkt talang för att få en tjej att gilla mig, (eller i alla fall göra så att hon förstår att jag gillar henne).

Jag har enligt mig själv inte det bästa självförtroendet (vilket inte jag tror att hon verkar ha heller förvisso), men hon verkar vara precis den tjej som passar mig bäst. Jag har lagt märke till att hon tittar på mig ibland när hon tror jag inte ser på, och tittar sedan snabbt bort när hon märker att jag tittar tillbaks, precis likadant som jag själv gör. Hon blir också alltid generad när jag pratar med henne (jag pratar sällan med henne på grund utav att jag är rädd för att göra bort mig)

Snälla hjälp mig! hur ska jag göra för att i alla fall göra så att hon förstår att jag gillar henne. Hon är den ända tanken som snurrar runt i huvudet på mig 24/7 [smile][smile][cool][cool]

Tacksam för svar [smile]


   
Citera

Snacka med henne. Fråga om hon vill ses eller nåt. Eller skaffa hennes nummer och börja smsa lite. Du märker ganska snart om hon är intresserad eller inte 🙂


   
SvaraCitera

Reta henne så hon skrattar men inte på ett elakt sätt och var inte alldeles för SNÄLL


   
SvaraCitera

var charmig[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosaelifant:

Snacka med henne. Fråga om hon vill ses eller nåt. Eller skaffa hennes nummer och börja smsa lite. Du märker ganska snart om hon är intresserad eller inte 🙂

Menar du att jag ska fråga henne efter nummret eller ska jag bara söka upp det [smile], det kanske blir konstigt då för hon har antagligen inte mitt nummer.


   
SvaraCitera

Adda facebook, lägg iväg ett hej på chatten. Se vart det leder. [blush]


   
SvaraCitera

Ja, det tar ju ingen vart om du inte tar kontakt.


   
SvaraCitera

Fråga om numret 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Adda facebook, lägg iväg ett hej på chatten. Se vart det leder.

Jo jag har ju henne som vän på facebook[smile], men tyvärr såär hon nästan aldrig inloggad där.[sad][sad]


   
SvaraCitera
höna

äpplemuffins:

Jag är väldigt och då menar jag väldigt

you dont saay


   
SvaraCitera

äpplemuffins:

Jo jag har ju henne som vän på facebook[smile], men tyvärr såär hon nästan aldrig inloggad där.[sad][sad]

Åh sånt är jobbigt. Men ta tillfället i akt!


   
SvaraCitera

...när det pluppen är grön.


   
SvaraCitera

Tycker att danne och jag sa det bra: daska röv och olla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren [smile] Idag förslkte jag ta kontakt med henne i skolan, kändes väldigt nervöst så det enda jag fick ur mig var tjena. Jag känner mig så jävla dum i huvudet, för med andra tjejer har jag jättelätt att prata med vad som hellst om... jag tror heller ingen annan kille är intreserad av henne på samma sätt som jag är, men när andra pratar med henna känner jag mig så jävla svartsjuk och dum. [sad][sad]


   
SvaraCitera