Aviseringar
Rensa alla

Kär i en tjej, som har kille


Ämnesstartare

Tjena! Ska berätta så bra jag kan 🙂

Jag är kär i en sjukt underbar tjej.
Jag är verkligen kär. På riktigt. Går inte en dag utan att jag tänker på henne, och så har det varit ett tag nu. Jag har smsat med henne, förklarat för henne på fyllan hur söt hon är men dagen efter sagt att det bara var en fyllegrej.
Nu är hon tillsammans med en kille.. Som inte är jag.

Denna tjej och jag är så jävla olika, det är det som är så sjukt.
Jag super nästan varje helg, händer att jag röker och snusar hela tiden. Snusen är en del av mig.
Jag bryter mot lagen och jag riskerar faktiskt livet lite titt som tätt.
Jag lever efter att leva roligt istället för att leva länge.

Denna tjejen, är verkligen guds bästa barn. Hon har aldrig varit full, aldrig hållt i en cigarett, är vacker likt en ängel och så snäll som det går. Hon har verkligen inga fel.

Tror det min kärlek till henne har lite med att göra att vi är så olika. Jag vill ha den tjejen för en gångs skull som verkligen bryr sig. Som säger åt mig att inte dricka, göra dumma grejer osv. Jag hade slutat med det för hennes skull.

Kommer hända en grej till helgen där tjejen och hennes kille kommer vara, även jag. Ska jag hitta på något där?

Snälla, hjälp mig 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Gör inget med henne. Hon har pojkvän, acceptera det.
Känns tufft I know.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborgsrapélös:

Ska jag hitta på något där?

är det inte snällare att låta dom vara tsm bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är det inte snällare att låta dom vara tsm bara?

Jo, jag kanske är självisk, men jag har aldrig varit så jävla kär innan. Sen att jag tycker att den killen är ett jävla svin hör också till saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker ändå du ska låta dom vara
men klart du kan försöka ragga på henne eller vad du nu menar att du ska göra, tror dock inte hon kommer byta kille bara sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tycker ändå du ska låta dom varamen klart du kan försöka ragga på henne eller vad du nu menar att du ska göra, tror dock inte hon kommer byta kille bara sådär

Nej, du har rätt, känns ganska hopplöst. Men kan ändå inte släppa henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast ändå.. du känner väl inte snubben?
Kör på då i så fall, fast du kanske ska passa dig om han är där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rör om i grytan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Fast ändå.. du känner väl inte snubben? Kör på då i så fall, fast du kanske ska passa dig om han är där.

Jo vi har gått i samma skola sen jag börja skolan, men kan ju inte direkt påstå att vi är vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborgsrapélös:

Jo vi har gått i samma skola sen jag börja skolan, men kan ju inte direkt påstå att vi är vänner.

Ah men kör på då.
Du märker ju om hon inte är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ah men kör på då. Du märker ju om hon inte är intresserad.

Rekommenderar du alkohol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göteborgsrapélös:

Rekommenderar du alkohol?

Hej, att medvetet snacka om att supa ner folk för att ligga med dom är sånt man borde bli skjuten i ansiktet (MITT I ANSIKTET) för. Jag hoppas inte du gör det.

Förövrigt är det jävligt coolt att säga:

Göteborgsrapélös:

Jag bryter mot lagen och jag riskerar faktiskt livet lite titt som tätt.

Cool tuggummi-snattare 98.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Cool tuggummi-snattare 98.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Hej, att medvetet snacka om att supa ner folk för att ligga med dom är sånt man borde bli skjuten i ansiktet (MITT I ANSIKTET) för. Jag hoppas inte du gör det.Förövrigt är det jävligt coolt att säga:Cool tuggummi-snattare 98.

Som det står i inlägget dricker inte tjejen. Jag syftade på mig själv. Jag håller med om det du säger och för en gångs skull vill jag inte ligga med tjejen, utan faktiskt hellre ligga å mysa om du förstår.

Det var mer ett sätt att få er att förstå lite hur läget ligger till, såg nu att det såg ganska fjantigt formulerat ut. Jag får skylla på att jag är trött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men som sagt, jag syftade på att jag skulle dricka. Vad tycker ni?

Fördelar:
Om det händer något, kan man skylla på det.
Mer social

Nackdelar:
Kan bli ganska klumpig.
Kanske säger saker man inte gör i nyktert tillstånd.


   
SvaraCitera