Aviseringar
Rensa alla

kär i henne men vet ej med hon


Ämnesstartare

från början så satt ja o kompisen o spelade o skit så skrev hans typ /dejt/ o fråga om han hade nån snygg killkompis te hennes vän så han länka min fb o hennes vän tyckte att jag såg snygg ut så ,,, dem sa att dem skulle komma ner dit bor , problemet var att jag var så jävla nervös så ville gå på krogen innan o dricka innan (är 18) men såklart var den stängd så vi sket i det o cirka 30 min så träffa vi dem va skitnervös inann men gick bra seanre o hon e en ängel i mina ögon så vi strulade lite o skit mysde bland våra kompisar ,, de jag inte fatta var att hon fixade skjuts hem då ?? så plötligt sa hon att hon skulle hem ?? ,,, hennes andra 2 tjej kompisar var där , så jag blev ju lite besviken o trodde att jag hade gjort nåt fel 🙁 men till hennes kompisar sa hon att hon hade det jätte trevligt o jättemysigt o att hon tyckte att jag var skitsnygg 🙂 ,, så hont åkte hem ,, vi andra bestämmde oss för att åka te donken 30 min seanre , jo då såg vi henne där med 2 killar 🙁 🙁 men dem gjorde inget ,, sen dess har jag snappat med henne varje dag ;( men ,,,,,,,, ,det jag undrar gjorde jag nåt fel eller nåt sånt gillar henne verkligen tror hon tycker om mig lite enlig hennes kompisar men hur ska jag göra !!!!! får snart panik 🙁 


   
Citera

Fråga henne...


   
SvaraCitera

Fråga hon om hon har känslor för dig. 


   
SvaraCitera

Låter ju inte kört heller direkt, kör.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Fråga henne bara 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle gärna göra det men e så jävla blyg bara allså hon är som en ängel när jag ser henne eller skriver med henne pirarrar det i hela magen känns i princip som att jag börjar flyga o vill bara ha henne hos mig på morgorna o mysa :/ vet att det låter löjligt men känner så med just henne av alla jag giullat vet nå hur man ska fråga försiktigt ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hypnotoad123:
skulle gärna göra det men e så jävla blyg bara alltså hon är som en ängel när jag ser henne eller skriver med henne pirrar det i hela magen känns i princip som att jag börjar flyga o vill bara ha henne hos mig på morgonen o mysa :/ vet att det låter löjligt men känner så med just henne av alla jag gillat vet nå hur man ska fråga försiktigt ? 


   
SvaraCitera