Aviseringar
Rensa alla

Kär i KÄNDIS?


Ämnesstartare

Jag vet att det kanske låter helt sjukt men jag kan inte rå för det. Jag har nu varit ett Tokio Hotel fan i snart 1 år och jag är helt fast vid sångaren i det tyska bandet. Jag tänker på honom hela tiden och är alltid helt uppdaterad om de senaste nytt om Th. Men nu behöver jag verkligen "hjälp". Jag vet inte vad jag ska göra. Jag ligger och gråter som en idiot på kvällarna för att jag aldrig kommer få träffa Bill. Och jag tror fan jag är kär i honom. Men det kan jag ju inte vara? jag känner honom inte ens och jag vet inte ens hur han egentligen är. Det är så svårt att förklara med detta har skett i nästan ett år. Jag kan sitta i timmar och genomskåda en bild. Första gången jag såg honom på TVn så satt mamma bredvid mig och sa " andas, andas, ta det lugnt" jag höll på att svimma. Hör ni hur sjukt det är? Jag mår verkligen inte bra av detta eftersom jag jämnför alla män med honom. Mitt liv består nästan helt enkelt av att googla hans namn,kolla bilder,intervjuer,videofilmer och lyssna på hans röst. Jag blir till och med mobbad i skolan pågrund av hur mycket jag tycker om honom. Detta får ju självklart mig inte bara att må dåligt utan jag blir även så jävla glad av det. Jag längtar varje dag till att få se hans ansikte. Så får jag hör hans röst så slår mitt hjärta ett dubbel slag. Jag kan det tyska språket nästan helt flytande bara för att jag ska kunna förstå varje ord som han säger i intervjuer. Snälla. Finns det någon som känner likadant som jag? Finns det någon som kan hjälpa mig att.. Förstå hur jag kan kontrollera detta? Det börjar liksom gå över gränsen. HELT ÖVER GRÄNSEN.


   
Citera
Ämnesetiketter

snälla. säg att du skämtar [cry]
nej men, bli inte en stalker. mitt tips är att give up on him.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll..... Please let it be a Troll![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

snälla. säg att du skämtar [cry]
nej men, bli inte en stalker. mitt tips är att give up on him.

Jag har verkligen försökt att inte tänka på honom 🙁


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Kaulitz:

Jag har nu varit ett Tokio Hotel fan i snart 1 år

efter att ha läst det såg jag ut såhär inuti: [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaulitz:

Finns det någon som känner likadant som jag?

Alla andra 12-14 åriga fans.

Mitt förslag är att du helt slutar glo på bilder och lyssna på musiken så kommer du säkert över honom, om det nu är så drygt [crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

efter att ha läst det såg jag ut såhär inuti: [cry]

indeed [cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev sorgsen av att läsa detta
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ville gräta när jag såg detta [cry][cry]

men du är ett troll. jag vet det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera

Börja med att byt avatar och sen börjar du hänga här så får du nog annat att tänka på tills det går över. För det bör det nog göra med tiden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

men du är ett troll. jag vet det.

Troll 0.O haha x)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, äntligen någon som känner som jag[blush] eller nej vänta, GE FAN I MIN POJKE/FLICKA/DET[mad]


   
SvaraCitera