Aviseringar
Rensa alla

Kär i kändisar.. 🙂 Ahh, visst.


Ämnesstartare

Jag har en teori om hur vissa kan bli kära i kändisar, olyckligt kära. Nu pratar jag om fjortistjejer..

I tonåren så är det massa grejsimojs med puberteten och hormoner och sånt. Man kan oftast inte skilja på vad som är vad, kär och kåt är något man blandar ihop! Om man känner igen kär-känslan. Så är det för att man inte är redo för ett förhållande än, och man vill bli kär i en kändis, liksom bara för att känna på hur det känns att vara kär.

ELLER... i vanligaste fall. Så är det hormonerna som spökar innan mens. Så lägg ner, ja, jag vet lilla fjortis att du har mens. Så SNÄLLA, tjata inte om att du är sååå kär i Idol-Ola!

Man vill ha sex med en snygg kändis, och man kan vara olyckligt kåt. Men kär blir man aldrig!

Vad tycker ni, kan man bli kär i en kändis? Isåfall, om du är det, berätta... HUR MAN KAN BLI DET!!


   
Citera

FrökenRakel:

Vad tycker ni, kan man bli kär i en kändis?

Jag tror att man kan se upp till kändisar och kanske förväxla denna beundran för en liten förälskelse. Och jag tror att man ofta målar upp en bild av hur den här kändisen är och så blir man kanske lite förälskad i personen i fråga. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Och jag tror att man ofta målar upp en bild av hur den här kändisen är och så blir man kanske lite förälskad i personen i fråga

Fan skulle ju jag säga.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fan skulle ju jag säga.

... Jag fattar inte.
Jag fungerade i alla fall så när jag var 12. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Och jag tror att man ofta målar upp en bild av hur den här kändisen är och så blir man kanske lite förälskad i personen i fråga. [smile]

Ja men... HUR är det möjligt?


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

... Jag fattar inte.
Jag fungerade i alla fall så när jag var 12.

Nej alltså meningen lät nog fel på skriftspråk.

"Fan! Det där ville ju jag säga!"


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Ja men... HUR är det möjligt?

Vadå hur?
Tror de flesta som blir "kära" i kändisar tänker ungefär "Åh, han/hon är så himla snygg, han/hon är säkert jättesnäll/rolig/omtänksam/whatever. *fantiserar ihop random sliskromantiskt scenario* ÅÅH JAG ÄR SÅ KÄÄÄÄÄÄÄR!!!1"
[smile]


   
SvaraCitera

Harpyja:

"Fan! Det där ville ju jag säga!"

Jaha. Blev helt förvirrad. [blush]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Vetenskap och Filosofi


   
SvaraCitera

Jag tror att din teori stämmer fullständigt, Det var så jag kände i mina yngre år nu när jag tänker tillbax


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tror de flesta som blir "kära" i kändisar tänker ungefär "Åh, han/hon är så himla snygg, han/hon är säkert jättesnäll/rolig/omtänksam/whatever. *fantiserar ihop random sliskromantiskt scenario* ÅÅH JAG ÄR SÅ KÄÄÄÄÄÄÄR!!!1"

Alltså jag är så jävla busted där! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag är kär i en kändis. men det är bara för att han är min drömkille och jag vill gifta mig med honom.


   
SvaraCitera

Alltså, det är som att tycka att någon i skolan är snygg? Man kan väl visst bli kär (förälskad?).. eller väldigt intresserad, .. väldigt kåt?

Men man menar väl inte kär som i typ.. åh "jag älskar honom"


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Ja men... HUR är det möjligt?

Vadå HUR? Man faller för utseendet och personligheten bygger man, som lampan säger, själv upp i sitt egna huvud automatiskt. Då är det inte så svårt längre.. Det jag menade i mitt ovanstående inlägg också..


   
SvaraCitera

Har varit kär i idol-Lars, Kitty Jutbring, Sam från Sagan om Ringen, Eric från That 70's Show och Michael Cera.

Image
Och jag är rätt säker på att ALLA någon gång varit kär i La Bamba [love]


   
SvaraCitera