Aviseringar
Rensa alla

Kär i killen som hamnat i friendzonen?


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 21 år och har ett problem. för cirka 4 år sedan lärde jag känna en kille. Vi hamnade i samma franskaklass på gymnasiet. Vi hade många lektioner ihop och jag efter varje gång så kunde jag inte sluta tänka på honom. Vi började snacka på facebook efteråt, jag blev lika glad varje gång han skrev, men nu till problemet. Jag vill inte se mig själv som ytlig, men jag tyckte inte att han såg så bra ut. Jag ville tycka det men gjorde inte det. Efter ett tag så slutade han svara. Jag tyckte det var tråkigt men kanske bäst eftersom jag inte riktigt kunde klura ut på vilket sätt jag tyckte om honom. Jag har i efterhand fått reda på att det var för att han tänkte att han ändå inte hade en chans på mig.

Efter det började vi få gemensamma kompisar och började festa ihop. I mitt umgånge ses han som världens bästa kille men han hamnar alltid i "friendzonen" och har aldrig varit med en tjej. Dock ända sedan vi började umgås så kan jag inte hjälpa att jag dras till honom. så har det varit i flera år. På varje fest eller krogen så står vi och pratar i timmar, och jag vill inte umgås med någon annan än honom. Jag blir även avundsjuk om han klickar för bra med någon annan tjej, men jag vill inte att han eller någon ska få reda på det. Om vi ses själva nyktra blir jag nervös och vill att han ska tycka om att umgås med mig.

Nu tycker säkert många att det är väll bara att ta reda på om det finns någon romance där? Saken är den att han, helt ärligt är den bästa killen jag vet. skulle aldrig förlåta mig själv om jag skulle såra honom så jag vågar inte chansa. Jag är även självisk och tänker att jag skulle inte vilja vara utan det vi har idag.

så vad tror ni? Är jag kär i honom men rädd för vad andra ska tycka och faller för grupptrycket eller tycker jag om honom så mycket som vän att jag så gärna vill vara kär i honom att jag inbillar mig?


   
Citera

hahahaahahahhahahahahahahahahavaha


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

snacka med honom bara...


   
SvaraCitera

han verkar vara en bra kille och förtjänar någon som inte är ytlig


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Vad ska du bli när du bli stor?

Vad pluggar du nu igen?

vad pluggar du

Gamlefarbror Pastill:
hahahaahahahhahahahahahahahahavaha

gubbjävel


   
SvaraCitera

rik vit tjej:

vad pluggar du
gubbjävel

<3


   
SvaraCitera

NEMI:
snacka med honom bara...


   
SvaraCitera

Pussa honom ba

Just do it already


   
SvaraCitera

Hmm när man läser skribentens text så känns det som om att hon är kär.Och vad är det för omogna umgänge du har som skulle kritisera på vem du dejtar med?

Ända sättet för dig att ta reda på om du är kär är att dejta han och se hur det går.
Får önska dig lycka till och tänk inte mycket på vad andra tycker. De andra kan dra åt helvete.

Mvh
Imafckprick


   
SvaraCitera

Prova.


   
SvaraCitera

Du är nog kär. Prova Glad


   
SvaraCitera

ni inser väl att hon inte är välkommen i coola gänget om hon blir tsm med tönten??? :ssssssssssssss


   
SvaraCitera