Aviseringar
Rensa alla

Kär i komis eller inte kär?


Ämnesstartare

Altså, jag har en vän som jag är kär i, eller jag vet inte nu längre. I skolan brukar vi inte tala så mycket men vi talar rätt mycket på msn och så.
Jag trodde ända tills nu att jag var dödskär i honom men inatt skrev vi säkert till halv 7 på morgonen med varann. Han började mittiallt fråga typ vad jag tänker på när jag onanerar och sånt skit, eeh, vi har aldrig talat om sånt förut så jag blev ärligt talat lite äcklad att jag måste tala med honom om det.
Tidigare har han i allafall inte visat några känslor utöver vår vänskap. och jag har ingen aning ifall han vet att jag är kär i honom.
anyways, plötsligt bestämde vi att vi skulle träffas hos någon av oss i veckan. det har gått så snabbt och nu är jag mera nervös för hur stämningen ska vara när det bara är vi två än vad jag känner att jag är kär. vi har aldrig bara varit vi två ensamma utan kompisar och nu har jag ingen aning mera om jag är kär eller inte. varför känner jag mig i såfall äcklad av att tala med honom om onani och sånt.
det är som om jag blir äcklad när det bara är vi två men är kär i honom om det finns några kompisar med.
han verkar iallafall över en natt ha blivit mycket mer intresserad än tidigare och jag verkar över en natt ha blivit mycket mindre intresserad.
är jag bara nervös?
skall jag fara till honom eller skall jag inte, tänk om det blir jätte tråkig stämning sen när det bara är vi två? inte så roligt att sitta hos honom då och inte slippa hem! ah vad skall jag göra!
[n]


   
Citera
Ämnesstartare

prosit:

Han började mittiallt fråga typ vad jag tänker på när jag onanerar och sånt skit, eeh, vi har aldrig talat om sånt förut så jag blev ärligt talat lite äcklad att jag måste tala med honom om det.

Haha, inte så smooth av honom kanske. Och du måste ju inte precis snacka med honom om det, du kan ju säga att det kändes lite weird.

prosit:

varför känner jag mig i såfall äcklad av att tala med honom om onani och sånt.

Är kanske bara mest lite främmande. Vet inte hur du tänker ju [crazy]

prosit:

skall jag fara till honom eller skall jag inte, tänk om det blir jätte tråkig stämning sen när det bara är vi två? inte så roligt att sitta hos honom då och inte slippa hem! ah vad skall jag göra!

"Tänk om, tänk om" blablabla, om du inte träffar honom så kommer du nästan garanterat att ångra dig senare. Du kanske ångrar dig över att ha träffat honom om det blir tråkigt eller så där, men om du träffar honom så gjorde du i alla fall något [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonesh:

Haha, inte så smooth av honom kanske. Och du måste ju inte precis snacka med honom om det, du kan ju säga att det kändes lite weird.

jag sade åt honom att jag hellre talar om nåt annat, han var bara att " det är ju intressant". jag vill i alla fall inte veta sådana saker om honom även fast han vill fråga mig[confused]

Jonesh:

Du kanske ångrar dig över att ha träffat honom om det blir tråkigt eller så där, men om du träffar honom så gjorde du i alla fall något [no-no]

ja, tack att du peppade mig positivt. om det blir förjävligt så är det i allafall sommar snart och då måste man inte träffas om man inte vill. men äh vad svårt när vi varit vänner så länge ju! [sad]


   
SvaraCitera

Han kanske vill vara KK?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prosit:

jag sade åt honom att jag hellre talar om nåt annat, han var bara att " det är ju intressant". jag vill i alla fall inte veta sådana saker om honom även fast han vill fråga mig[confused]

Aha. Snackar bara (sällan) om sånt och då bara med mina bästisar. Så jag förstår att du kan känna dig lite illa till mods då.

prosit:

ja, tack att du peppade mig positivt. om det blir förjävligt så är det i allafall sommar snart och då måste man inte träffas om man inte vill. men äh vad svårt när vi varit vänner så länge ju! [sad]

Yeah alltså, ni kan ju fortfarande vara vänner. Det behöver ju inte fuckas upp, även om det kan vara lätt hänt.
Men no prob, kul att peppa folk bara. Lycka till, hoppas det löser sig på ett bra sätt [y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Han kanske vill vara KK?

iddqd:

KK med komis? [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera