Aviseringar
Rensa alla

Kär i min bästa kompis...


Ämnesstartare

Hej.
Jag har gått och blivit kär i min bästa tjejkompis. Eller ja, jag har varit kär de senaste 5~ månaderna. Det släpper aldrig, varje gång jag ser henne smälter jag fullständigt. Vi delar intressen i exakt ALLT och vi umgås jättemycket.
Hon har varit med sin pojkvän i 3 år, och de delar inte ett enda intresse, och han beter sig som skit mot henne ibland...

Jättejobbigt, vad ska jag göra? Bara hålla ut? ^^


   
Citera
Ämnesstartare

Vet ej.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Döda honom ? fast jag sa de aldrig till dig! right ? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan lägga till att hon verkar också gilla mig lite, vi brukar mysa rätt ofta och så.. Ja svårt att förklara men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tala med henne? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det? Känns ju jobbigt, tänk så riskerar det vår relation som bästa vänner ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genesis208:

Kan lägga till att hon verkar också gilla mig lite, vi brukar mysa rätt ofta och så.. Ja svårt att förklara men...

keep on doing that.

eller ta det till nästa nivå.. ingen behöver veta något..[badgrin]

har dock legat med en av mina bästa killkompisar jag också, då han hade flickvän. hon vet om det, vi är vänner allihopa. så DET löste ju sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Få henne att göra slut med sin kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med henne så kan du få slippa höra vissa saker som sårar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genesis208:

Hon har varit med sin pojkvän i 3 år, och de delar inte ett enda intresse, och han beter sig som skit mot henne ibland...

haha 😀 tjejen jag gillar nu har vart tillsammans med sin kille i 3 år, tog slut för 3mån sen o de hade typ inga gemensama intressen som jag fattade det o han behandlade henne som skit.. du o jag är i typ samma sits, fast "min flicka" är ju singel ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genesis208:

Känns ju jobbigt, tänk så riskerar det vår relation som bästa vänner ?

det förstår jag absolut :/

The Road Behind:

Få henne att göra slut med sin kille.

hurdå? isf är det bättre att bara säga sanningen.

Genesis208:

Kan lägga till att hon verkar också gilla mig lite, vi brukar mysa rätt ofta och så.. Ja svårt att förklara men...

då kanske hon inte e kär i sin pojkvän egentligen? har du pratat med henne om det? (kanske lite svårt att få upp det som diskussionsämne men ändå,.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg dig naken i hennes säng med en ros i munnen å text på magen där de står "bli min" 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

lägg dig naken i hennes säng med en ros i munnen å text på magen där de står "bli min" 😀

inte att rekommendera


   
SvaraCitera

du kan väll fråga hur de står till med hon och hennes pojkvän, eftersom han beter sig som skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

hurdå? isf är det bättre att bara säga sanningen.

Få henne att inse att hennes kille är ett svin eller något.


   
SvaraCitera