Aviseringar
Rensa alla

Kär i min bästa kompis flickvän!


Ämnesstartare

tja!

Har ett redigt problem.
Är sjukt kär i min polares tjej, dom har varit ihop i snart 6 år men det är inte förens på senare tid som jag lärt känna henne bättre.
Han och jag är så bra kompisar man kan bli, litar blint på varann, säger allt till varann. Vi är i princip samma person.

Men för ett tag sen strulade de lite mellan min polare och tjejen så hon sov över hos mig. vi va båda ganska dragna och strulade lite å körde UTANFÖR KLÄDERNA-action.

Dagen efter mådde jag skit och ångrade mig somfan, men kan inte sluta tänka på henne. Nu hare gått ungefär 6 månader sen de hände och igår sov båda dom över hos mig å de hände igen, när han sov brevid. All skit ni kommer sägaa om mig nu kommer vara helt berättig eftersom jag förtjänar de somfan. Jag skäms för mig själv och ångrar allt såklart. Men jag gillar henne somfan och hon gillar mig. vafan gör man?


   
Citera

bra jobbat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget ja inte vet, vore najs me skönare svar


   
SvaraCitera

du är fan vidrigt korkad.

usch.

hon också.

Det som man inte får är väl alltid lockande, right?

men liksom.. har du ingen självdisciplin ?


   
SvaraCitera

är hon värd att förlora sin bästa vän för ? Then go for it. Men fan inte utan att snacka med honom först. han är förtjänar mer än så


   
SvaraCitera

riktigt lågt i min mening, ni måste för fan säga det till honom.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

du är fan vidrigt korkad.

Fingerprints:

har du ingen självdisciplin ?


   
SvaraCitera
Mandan

För det första har aldrig varit med om något sånt här eller haft något förhållande men troligtvis blir inte mitt svar sämre än de andras...

Det är självklart JÄVLIGT korkat gjort men som man säger, det hände helt enkelt och du/ni vet att det är fel. Helt åt helvete fel dessutom.

Du/ni MÅSTE berätta det för honom. Ni måste helt enkelt!! Skulle tro att han blir mindre arg/sårad ju snabbare han får veta. Troligtvis kommer han hata dig ja men oddsen att han hatar dig mindre blir bättre ju tidigare du berättar för honom. Du måste helt enkelt prata med honom. Vem är det egentligen värst att förlora, honom eller hans tjej? Prioritering! Det blir inte bättre att hålla det inom dig, snarare värre!

Svårt läge att gilla bästa kompisens tjej. Hade inte velat vara i dina skor. Släpp tjejen, svårt som fan när du gillar henne så mycket och hon gillar dig. Kanske ni kan ta upp något senare en tid efter de brutit upp, men inte nu.. Är hon värd att få när du kanske tappar din bästa kompis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni har fan helt rätt och ja tycker dehär är skitjobbigt! Vill absolut inte förlora min polare, finns bara en som han. Finns förmodligen fler som hon men ni har väl själva varit kär? de e svårt att tänka klart å såfort jag ser henne eller tänker på henne är hon de absolut enda jag bryr mig om i i hela världen känns de som. Ingen ursäkt för de jag gjort men antar att jag bara ville få bekräftat från andra att jag är en idiot...
tack för svaren, kommer att berätta för honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill bara tillägga att va inte så snabba på att döma, jag tänkte precis som er förut.Tyckte folk som va otrogna eller höll på med nåns brud va dum i huvet och att jag självklart aldrig skulle göra nått sånt. Men de hände, å de hajade jag inte förens dagen efter. Va i ett konstigt skede i mitt liv å va inte riktigt mig själv.


   
SvaraCitera

bozo:

Ni har fan helt rätt och ja tycker dehär är skitjobbigt! Vill absolut inte förlora min polare, finns bara en som han.

Då finns det inget att diskutera.

bozo:

Men de hände, å de hajade jag inte förens dagen efter. Va i ett konstigt skede i mitt liv å va inte riktigt mig själv.

Helt allvarligt. Man har väl förfan en spärr. Du måste ju tänk något innan allt hände, tänkt hur fel det var. Helt allvarligt så tror jag aldrig att jag skulle kunna göra det mot min bästavän. Hon betyder för mycket för mig. Jag har en spärr, hur full jag än är så vet jag vad som är rätt och fel. Det tror jag att du också har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de va den spärren jag var helt säker på att jag hade, resonerade precis som du. Det hände iaf...försöker väl bara säga att man inte riktigt känner säg själv förens man sätts i prövande situationer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sig*


   
SvaraCitera
Mandan

Har du vågat berätta för honom ännu?


   
SvaraCitera

Bro's before hoes


   
SvaraCitera