Aviseringar
Rensa alla

Kär i min bästa kompis flickvän!


Ämnesstartare

Jag snackade med henne å sa att vi måste berätta det, även fast våra liv helt å hållet kunde förändras. Men hon höll med å han vet nu. Han tog de såklart rätt hårt å överväger om han nånsin kan förlåta mig. Jag kommer göra allt för att inte förlora honom men ni får vänta å se om ni vill veta hure går.


   
SvaraCitera
Mandan

Bra att han vet nu i alla fall! Han förtjänade att få veta. Det tar nog ett tag innan han förlåter dig om han gör det. Du får helt enkelt vänta. Och du borde nog låta hans numera, antar jag, fd tjej vara. Håller tummarna för dig att han kommer att kunna förlåta dig så småningom!


   
SvaraCitera

Världen skulle bli så mycket bättre om folk fattade att människor inte är prylar som man kan ha olika anspråk på.

Däremot är T.S. en illojal svikare.


   
SvaraCitera

bozo:

Han tog de såklart rätt hårt å överväger om han nånsin kan förlåta mig.

och tjejen dumpade han direkt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack mandan! Tjejen finns numera varken i mitt eller hans liv
vilket känns otroligt jobbigt men förmodligen lika bra. Får som sagt vänta och se hur de blir mellan mig å min polare


   
SvaraCitera

Lyckat.


   
SvaraCitera

tycker du ska gå vidare och försöka glömma det som hände. Eller så berättar du för din bästa kompis vad som hända och hur dåligt du mår efter detta och att du ångrar det.
Om man är en bra kompis så tycker jag att du ska berätta för honom vad som hände.
Ärlighet kan vara mycket jobbigt, men det är skönt att få det ur sig så man slipper gå runt med ångest.
Jag tycker inte att du ska röra hans tjej mer. Dem har varit tillsammans i 6 år,
alltså...glöm det.


   
SvaraCitera