Aviseringar
Rensa alla

Kär i min bästa tjejkompis!


Ämnesstartare

Hej!
Jag har blivit kär i min tjejkompis. Vi är bästa kompisar och kan prata om allt.
Vad ska jag säga till henne och hur???
Ska man bara gå rakt fram till henne och säga: "Hej, jag är kär i dej!"
HJÄLP!!!


   
Citera
Ämnesstartare

eftersom ni kan prata om allt borde det inte vara några problem [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om hon är en mycket bra tjejkompis, så kan du alltid berätta henne. Men smartast är att glömma det, eftersom när det tar slut så kommer inte vänskapen bli den samma som den var före, trust me. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Snillet_:

kan prata om allt

_Snillet_:

Vad ska jag säga till henne och hur

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rackarns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poise:

Men smartast är att glömma det, eftersom när det tar slut så kommer inte vänskapen bli den samma som den var före, trust me.

Jaja men när jag och min förra flickvän gjorde slut, var det bara konstigt mellan oss 1 eller 2 dagar och nu är vi som bästa vänner. Och varje gång vi nämner det så skrattar vi bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ska vara glad att du har en vän det är bäst att det fortsätter så också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Snillet_:

Och varje gång vi nämner det så skrattar vi bara.

Gör det som känns rätt.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får helt enkelt välja, vänskapen eller en möjlig relation.

Väljer du att säga att du har känslor för henne, är det möjligt att vänskapen inte förblir den samma. Hon kanske inte känner likadant? Om hon också har känslor för dig och förhållandet sedan skulle ta slut... kom ihåg då att den vänskapen ni alltid hade tidigare, inte kommer att förbli den samma längre. Oftast brukar man inte hitta tillbaka till varandra. Det är en sak att vara vän, en annan sak att vara kär.

Du och din förra flickvän kanske tog uppbrytandet av erat förhållande enkelt, men alla tar inte ett avslutat förhållande på samma sätt.

var försiktig..


   
SvaraCitera

samma sak hände mig för några månader sedan, var dock inte en kompis som din, utan en bra kompis men inte mer. jag kände till slut att jag var tvungen att säga det, vilket jag också gjorde. jag sa det för en månad sen, och det känns som det varit rätt spänt sen dess. hon har hittat en kille och vi har knappt träffats. smsar typ en tiondel så mkt som vi gjorde innan.

med detta sagt vill jag även säga att jag faktiskt inte ångrar att jag sa det. jag menar, hur hade jag mått idag om hade tvingats umgås med henne och höra om hennes kille och känna för henne som jag gjorde. nu har jag gått vidare (jag inbillar mig det iaf) och börjar känna de första stegen mot intresse för andra tjejer. follow your heart, and it will guide you on the path of life!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera