Aviseringar
Rensa alla

Kär i min kompis flickvän


Rasmusen6:

hon

henne

Rasmusen6:

hon

henne

Rasmusen6:

vet inte hur jag ska säga

säg inte


   
SvaraCitera

mm stal en kompis flickvän en gång han vart inte så glad! och jag mådde sjukt dåligt över det började röka oxå! men jag blev verkligen störtförälskad i henne. slutade dåligt dock så jag vet inte om jag kan rekommendera det men samtidigt kan jag inte säga att jag ångrar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för allt då [bigsmile]


   
SvaraCitera
Jont
 Jont

LYSSNA PÅ LIMP BIZKIT!!!! [cool]

Mittt enda tipz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry för att tar upp en gammal länk..
Men jag är oxå kär i min nästan bästa kompis flickvän..
Min kompis är borta och kommer va det ett tag till..
jag träffar bara henne mer och mer och hon vill vara me mej hela tiden.
och ja börjar gilla henne mer och mer, Igår sa jag till henne att ja börjar gilla henne och att ja vill leva me henne..
Då blev hon bara tyst, jag tror inte hon älskar honom, hon säger inte ens att hon gör det.. han är så sjukt kär i henne, men hon e inte de i han tror jag.
Jag tror bara inte vågar göra slut för att han e så sjukt kär i henne..
hon vill fortsätta träffa mej, men hon vill inte att jag skall se henne på de sättet jag gör nu.. Hon säger att jag skall ligga lågt och se vart tiden tar oss..
Då frågade jag henne rakt ut: Säg ärligt nu, kommer vi kunna bli tillsammans?
Hon svarade: Jag har så jävla kul när jag är med dej, men jag vill inte säga något mer, vi väntar och ser...

Jag har för övrigt aldrig sett dom två tillsammans.. för dom låser in sej när dom e me varann, så det är ingen drama story som jag kommit in i..

Va händer? va skall jag göra? Va känner hon?
De här är sjukt jobbigt!!


   
SvaraCitera

Wiseman:

Igår sa jag till henne att ja börjar gilla henne och att ja vill leva me henne..
Då blev hon bara tyst

FAIL XD

Wiseman:

Hon svarade: Jag har så jävla kul när jag är med dej, men jag vill inte säga något mer, vi väntar och ser...

Dude ge upp.


   
SvaraCitera

Hon la dig on the hook, Wiseman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men aaa ni fattar ju inte...
Hade ni tänkt hon skulle svara jo eller?
Även om hon skulle velat de hade hon inte gjort de..
Men NEJ skulle ju hon kunna svara men hon gör inte de..


   
SvaraCitera

lasseboy87:

mm stal en kompis flickvän en gång han vart inte så glad!

No shit?


   
SvaraCitera

Glöm det, helt enkelt. Och tala inte om det, varken för tjejen eller för din kompis. Tänk på att hon faktiskt är upptagen, så hon är ju i det fallet en i mängden bland alla upptagninga tjejer, och de låter du väll bli? Se då henne ur samma perspektiv.

lasseboy87:

mm stal en kompis flickvän en gång han vart inte så glad!

Märkligt..... [confused]


   
SvaraCitera

Jävla äckel, man kärar inte ned sig i vännernas tjejer.


   
SvaraCitera

Men glöm glöm glöm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej de e ju inte precis konstigt att nån blir sur men fan de får man ju räkna med..
i mitt fall e Ja inte rädd för konfliker eller att han skall komma me polare o spöa mej eller nått..
Sen vet ja att han kommer ta tillbaka mej som vän igen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plus att ja har ju inte precis valt att käraner mej i henne, de kan du väll räkna ut me.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känslor är inte lätt att kontrollera det är inte något man rår för. de alternativ du har är
1. hålla käft och glöm henne.
2.snacka med de båda förklara läget. resultatet kan variera lite beroende hur bra polare ni är du och din kompis där efter undvik att vara kontakt med henne så mycket så möjligt, så vidare hon inte hon känner för att byta. så fall har du alla fall varit öppen om det.


   
SvaraCitera