Aviseringar
Rensa alla

kär i min lärare


Hm ja alltså känslan av kärleken är ju underbart, självklart. Men om du tänker efter lite. Du vet att lärare inte får ha ett förhållande med sina elever. Och om det nu skulle gå så långt då kommer ni få en massa problem, han kommer bli avstängd och det kommer säkert gå en massa rykten och blabla. Men du börjar gymnasiet snart, är ju inga problem då. Han är 40 år kanske som din pappa? Äcklar inte tanken dig?


   
SvaraCitera

JaamenLol:

Hm ja alltså känslan av kärleken är ju underbart, självklart. Men om du tänker efter lite. Du vet att lärare inte får ha ett förhållande med sina elever. Och om det nu skulle gå så långt då kommer ni få en massa problem, han kommer bli avstängd och det kommer säkert gå en massa rykten och blabla. Men du börjar gymnasiet snart, är ju inga problem då. Han är 40 år kanske som din pappa? Äcklar inte tanken dig?

det där är bara korkat
HÄNDER ju att man dras till det *FöRbJuDnA*


   
SvaraCitera

äggligt:

det där är bara korkat
HÄNDER ju att man dras till det *FöRbJuDnA*

Jaså? Testa då.


   
SvaraCitera

JaamenLol:

Jaså? Testa då.

det är inte ja som skapat tråden

jag har väl spärrar hörredu


   
SvaraCitera

äggligt:

det är inte ja som skapat tråden

jag har väl spärrar hörredu

OJ..HAHAH ursäkta. [cry][blush]


   
SvaraCitera

Herregud, vilken klassiker.
Jag tror alla går igenom det där, även jag, jag är rädd att jag har utvecklat en liknande känsla för min lärarinna. Kanske inte lika extremt som det är i ditt fall, men jag säger bara en sak - och det är mitt råd.

Berätta det inte för guds skull för någon!
Det kommer att leda till problem.
Även om han inte kan göra något så kommer det förmodligen att spridas och det kommer att bli en extremt konstig stämning.


   
SvaraCitera