Aviseringar
Rensa alla

kär i min lärare vad göra?


Ämnesstartare

jag är dödligt kär i min lärare, han är väldigt charmig och flörtig med mig, men vi träffas bara när jag har lektioner. jag vet inte vad jag ska tag mig till och behöver hjälp! kursen jag går är snart över och vad tycker ni jag ska göra för att få kontakt med honom? vad tycker en 33åring om en 20 åring, finns det en chans för förhållande eller bara sex?[tard]


   
Citera

tror han "tycker om" dej så länge du inte börjar prata om förhållande utan bara släpper till[wink]


   
SvaraCitera

hittanågonannanellerliggdigtillettbrabetyg,menbliinteertappadbarafördåkandetgåilla.


   
SvaraCitera

Ellen123:

vad tycker en 33åring om en 20 åring

nom nom nom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellen123:

vad tycker en 33åring om en 20 åring, finns det en chans för förhållande eller bara sex?[tard]

Chans för förhållande finns de nog alltid.. Min syrra är oxå 20 och är förlovad med en 32 åring. Dom har vart tsm i över 3 år nu.


   
SvaraCitera

13 år är inte så stor skillnad. men när ni är just 20 och 33 kan ni ju befinna er i olika stadier av livet [crazy] annars kan du ju testa att sexa honom bara [smile]


   
SvaraCitera

bara sex, analsex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Ellen123:

finns det en chans

Elev-lärare är dömt att misslyckas och borde nog inte satsas på. Det är samma symptom som psykolog-patient.


   
SvaraCitera

Det är vanligt


   
SvaraCitera

Ingen bra idé att få ihop det med en lärare..


   
SvaraCitera

SPASMERSANDRA:

Ingen bra idé att få ihop det med en lärare..

utmärkt ide. jag låg med min kemilärare. fick mvg i både kemi A & B. nu var jag inte dålig i kemi men skulle nog max få VG+


   
SvaraCitera

Karl Bertil Jonsson:

utmärkt ide. jag låg med min kemilärare. fick mvg i både kemi A & B. nu var jag inte dålig i kemi men skulle nog max få VG+

Ja, du kanske ser det positiva i det hela.. Men hur kul är det att bli påkommen .. ? En i min skola gjorde samma sak och hon blev avstängd och läraren fick sparken..


   
SvaraCitera

mopsen:

menbliinteertappadbarafördåkandetgåilla.

mest för honom.

Han får inte ligga med dig, han kan bli av med jobbet.


   
SvaraCitera

SPASMERSANDRA:

Ja, du kanske ser det positiva i det hela.. Men hur kul är det att bli påkommen .. ? En i min skola gjorde samma sak och hon blev avstängd och läraren fick sparken..

hur blir man påkommen? inte som jag satte på henne i min skola [confused]


   
SvaraCitera