Aviseringar
Rensa alla

Kär i mitt ex,som är ett svin


Ämnesstartare

Alla hjärtans dag 2015 gjorde min pojkvän slut med mig,jag fick sedan reda på att han var med en annan samtidigt som mig och dom är fortfarande tillsammans,han slog mig också ett par gånger och det värsta är att jag fortfarande har känslor för honom,jag har också väldigt svårt att bli kär nu,lite hjälp kanske


   
Citera

Vad ska vi hjälpa dig med?


   
SvaraCitera

Ligg med hans farsa, bror och bästa vän. Sen så tar du ett baseball trä och knackar på hans dörr och sen kan du räkna ut resten Glad Han är inte värd dig, jag tycker du ska låta bli att tänka på honom.


   
SvaraCitera

Flytta till andra breddgrader och starta ett nytt liv


   
SvaraCitera

Det kommer ta tid. Men sedan kommer du förhoppningvis inse att det var bra att det tog slut och emellanåt kanske bli arg över att det inte tog slut tidigare eller att du ens träffade honom från första början. ,

Att ha svårt med att bli kär är inte ett dugg ovanligt! Vet ebdast ett fåtal som skulle kunna bli ens förälskad i någon efter på relativt kort tid.

Finns i PM om du skulle ha ork och vilja prata om det!


   
SvaraCitera

Hej!  Vad tråkigt att det blev så med du och din pojkvän Ledsen  Jag förstår att det är as jobbigt, jag har varit med om liknande sit. Jag gillade en kille och jag tror att han gillade mig också och jag trodde att han var en snäll kille men sen märkte jag hur elak han var. Han flörtade med några andra också märkte jag men jag var fortfarande kär i honom och jag kunde inte sluta tänka på honom jag tyckte det var jobbigt att se honom det var jätte jobbigt, Så jag vet hur jobbigt det känns. Kärlek gör ont you know och alla har jobbigt med kärlek någon gång. Men det går över i tiden. Men nu tänkte jag ge dig några tips!
1. Dissa ditt ex! Eftersom han var elak mot dig
2. Prata med någon om det här någon som du litar på så det känns bättre.
3. Lyssna på någon musik det brukar kännas skönt.
Så nu gav jag dig några tips hoppas att jag hjälpte dig lite grann lycka till med allt Tumme upp


   
SvaraCitera