Aviseringar
Rensa alla

Kär i någon annan


Ämnesstartare

Jag har ett förhållande med någon men jag har blivit kär i en annan kille. Har aldrig gjort slut med någon och svårt för mig att säga att jag vill göra slut till någon som är kär i mig. Finns det nåt sätt att inte bara göra slut på en sekund?


   
Citera

berätta hur det är bara, vadå en sekund


   
SvaraCitera

om du inte klarar att göra slut är du kanske inte redo för en relation..

säg som det är. du behöver kanske inte säga att du hittat någon annan men förklara att känslorna inte finns där längre.


   
SvaraCitera

Ärlighet varar längst som det så fint heter. Prata med din nuvarande kille om vad du känner... Känslor är sådant man ska följa enligt mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
berätta hur det är bara, vadå en sekund

man kan ju bara säga att man gör slut, då har det tagit en sekund för det e snabbt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:
Ärlighet varar längst som det så fint heter. Prata med din nuvarande kille om vad du känner... Känslor är sådant man ska följa enligt mig!

tack, ska försöka


   
SvaraCitera

Well, gör du inte slut utan bara påbörjar det andra förhållandet vid sidan om så lär du möta ännu jobbigare konsekvenser.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Well, gör du inte slut utan bara påbörjar det andra förhållandet vid sidan om så lär du möta ännu jobbigare konsekvenser.. 

Jag och den killen jag är kär i har ett kik förhållande, han är också kär i mig och han vet att jag har en kille. Berättade för honom förrigår.


   
SvaraCitera

hypnotizeddonkey: kik förhållande

och detta är?


   
SvaraCitera

S3ON:

och detta är?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

och detta är?

kik e en app på mobilen där man chattar


   
SvaraCitera

hypnotizeddonkey: kik e en app på mobilen där man chattar

Ja, men vad är ett "kik-förhållande"??


   
SvaraCitera

Ärlighet varar längst. Avsluta alltid det du är i innan du startar något nytt annars kommer du gräva ner dig i en hög med skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, men vad är ett "kik-förhållande"??

det är när man bara e tsm på den appen


   
SvaraCitera

hypnotizeddonkey:

det är när man bara e tsm på den appen

Jaha du.. 


   
SvaraCitera