Aviseringar
Rensa alla

Kär i någon jag inte borde


1996
 1996
Ämnesstartare

Jag har haft en granne som är 1 år äldre än mig alltså 18 i år. Han har bott här ett tag men jag har aldrig tagit kontakt med honom, men nu har han flyttat och DÅ fick jag kontakt med honom. Jag har bara pratat med honom en vecka, och träffat honom 3 gånger och pratat så, men jag föll direkt, vill bara stå och krama och vara nära honom hela tiden...
Igår blev det för mycket när jag kände att det var nått speciellt mellan honom och en tjej han höll på att skriva med hela tiden, så jag blev ledsen så han frågade vad det var med mig och då var jag tvungen att berätta att det var att jag tycker så sjukt mycket om honom och blev så ledsen när jag märkte att det var någon ganska betydelsefull tjej för honom redan, på det sättet som jag vill vara. Och han berättade då att han och denna tjejen är på g och verkar gilla varandra. Jag blev så ledsen så jag visste inte var jag skulle ta vägen, jag låg vaken och grät HELA natten, så denna dagen har varit hemsk för mig för jag varit så slut i kroppen.
Hur ska jag göra för att få mer tid med honom och verkligen visa för honom hur mycket jag vill ha honom utan att bli tjatig innan han blir tillsammans med denna tjejen?
Jag måste få känna att jag fått försökt, men jag blir bara ledsen för jag vet att jag är så chanslös 🙁

/väldigt ledsen och rädd tjej för att inte få vara med honom..


   
Citera

a dsm


   
SvaraCitera

Det är inte alltid saker blir precis som man tänkt sig - faktum är att det är väldigt sällan. Kärleken är inget undantag. Om du redan har pratat med honom om hur du känner och han ändå inte ger dig någon respons som tyder på att dina känslor är besvarade är det nog bäst om du inser att han är intresserad av en annan tjej och försöka glömma honom innan det blir för invecklat. Men men, det skadar ju aldrig att försöka, bara du inte blir obehagligt tjatig och påträngande.


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

jag vill bara härifrån, jag pallar inte att vara så ledsen hela tiden, och att sitta och gråta jätte mkt nu och det är redan svullet på ögonlocket för jag grät så mkt i natt är inte skönt och är rädd att det kommer bli en helt sömnlös natt idag igen och det håller inte för min kropp 🙁


   
SvaraCitera

alltså, det går över. kan ta en vecka eller två år. HÅLL UT och hoppas på att förälska dig i någon annan.


   
SvaraCitera

1996: Hur ska jag göra för att få mer tid med honom och verkligen visa för honom hur mycket jag vill ha honom utan att bli tjatig innan han blir tillsammans med denna tjejen?

Vi har alla varit där.. Eller kanske inte alla, men många.. 
Tänk på nåt annat och gå vidare med livet ditt, du ska inte förstöra deras relation eller vara till annat besvär för dem. 


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

Min tanke var absolut inte att sabba för dem, jag ville bara få visat mitt. Men de är näst intill tillsammans nu och jag är glad för hans skull att han har hittat någon han vill vara med 🙂
sorgligt för mig men är ändå glad för hans skull, för då vet jag att han är glad. 🙂

S3ON:

Vi har alla varit där.. Eller kanske inte alla, men många.. 
Tänk på nåt annat och gå vidare med livet ditt, du ska inte förstöra deras relation eller vara till annat besvär för dem. 


   
SvaraCitera