Aviseringar
Rensa alla

Kär i "fel" kille?


Tja, så länge det inte drabbar dig personligen negativt så är det väl lite skitsamma. Har du ett problem med det eller har dina vänner ett problem med det?


   
SvaraCitera

Niina:

Vad ska jag göra???

Du kan sluta vara en dum i huvudet bimbo och ta kontroll över ditt liv. Sluta skaffa validering genom att bli påsatt av en "alphamale" idiot varje dag.


   
SvaraCitera

Oväntad:

För övrigt så är det sista punkten som är klart avgörande.

Tänkte samma sak. Han är inte bara dum i huvudet men hennes vänskapskrets skulle bli rätt begränsad- om inte rätt våldsam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojoj här var det många svar. Han säger att han lovar sluta knarka om jag vill fortsätta träffa honom, ska jag tro honom? Han har varit ren i en månad men har sagt att han vill röka på igen...


   
SvaraCitera

Niina:

Han säger att han lovar sluta knarka om jag vill fortsätta träffa honom, ska jag tro honom? Han har varit ren i en månad men har sagt att han vill röka på igen...

haha herregud..

Han vill knulla dig. Han söker validering genom att sätta på dig för att visa hur bra han är inför sina kompisar.

Tänk lite själv.


   
SvaraCitera

Niina:

ska jag tro honom?

Niina:

men har sagt att han vill röka på igen...

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

haha herregud..

Han vill knulla dig. Han söker validering genom att sätta på dig för att visa hur bra han är inför sina kompisar.

Tänk lite själv.

Jag kanske vill knulla honom också, problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Nej

Jag vill tro honom. Jag är dum i huvudet, eller hur? [shake]


   
SvaraCitera

Niina:

Jag kanske vill knulla honom också, problem?

Om du vill knulla honom, go for it. Men vad var då poängen med denna tråden?

Du ifrågasätter ju ifall du ska tro på honom eller inte när han påstår att han kommer "sluta knarka" om du vill fortsätta snaska balle.

Så fort han har dig, kommer han efter ett tag gå tillbaka eftersom det är vad han vill göra.


   
SvaraCitera

Niina:

Ojoj här var det många svar. Han säger att han lovar sluta knarka om jag vill fortsätta träffa honom, ska jag tro honom? Han har varit ren i en månad men har sagt att han vill röka på igen...

Den här killen verkar inte mogen nog att ens ta hand om sig själv, dessutom framstår han som väldigt osäker, instabil och även aggressiv.

Gör dig själv en tjänst och kom över honom.


   
SvaraCitera

Niina:

Jag är dum i huvudet, eller hur?

Det kan man säga. Vill du ha det socker-lindat kan vi säga: Förblindad av kärlek.


   
SvaraCitera

[cool][cool]


   
SvaraCitera

idiot [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej okej, jag vet vad ni tycker. Jag funderar ändå över att träffa honom igen. Jag tycker synd om honom = fail.


   
SvaraCitera

dumpa


   
SvaraCitera