Aviseringar
Rensa alla

Kär i "gammal gubbe"


Vänta tills du fyller 15, då är han garanterat het på gröten.
Inled gärna med: "- Jag vill suga din kuk"


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

saifon:

Ja brukar titta på en "gubbe" (OBS! Trettio trettiofem) som går förbi min skola ett par gånger om dan.

Jag var riktigt förtjust i min gamla engelska lärare. Men han var nog 55 år. Men då hade jag fyllt 19 år.

Jag vet inte om jag skulle kunna ha någon relation med honom. Men jag var attraherad av honom.

Jag tycker att åldern inte har någon betydelse över huvud taget 🙂


   
SvaraCitera

S3ON:

[tired]

Myksa:

Tråkigt troll. [n]

isola:

Myksa: Tråkigt troll. [n]

Inte Gugge:

isola: troll

Inte Gugge:

isola: troll

Inte Gugge:

isola: troll

Inte Gugge:

isola: troll

S3ON:

[tired]

S3ON:

[tired]

S3ON:

[tired]

S3ON:

[tired]

S3ON:

[tired]


   
SvaraCitera

bad trollin'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du klivit ur garderoben för dina föräldrar än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saifon:

Han har tattuering på hela armarna och är skäggig och snygg som fan.
Ja snakka me honom en gång och han log sådär snett ock snakka tebax, vi snakka om min cykkel som ja hade fått punka på ock ja trodde ja skulle dööööö.

Tycker du är för ung och jag tror inte han skulle hoppa i sängen med dig precis fortfarande under 15, så min del så hitta någon i din ålder eller minst något år äldre

Kram A.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Alla män över 30 med tatueringar och skägg är uppenbarligen kriminella våldsverkare utan samvete. Givetvis är att skaffa sig en anmälan för våldtäkt mot barn deras främsta intresse.

Håller inte alls med dig. Jag är 34, har tatuering och verkligen inget av det du skriver.


   
SvaraCitera

[tard][tard]


   
SvaraCitera

snakka mer me han o se va han tykker om dig du kan ju frågga hanva han tykker om dig så får du svar i alla fall.. av han. pukk.. puss*


   
SvaraCitera

Alve:

Jag är 34

Vad mer exakt har du på ett forum för ungdomar att göra?


   
SvaraCitera

sockerfritt:

Vad mer exakt har du på ett forum för ungdomar att göra?

Vad har ålder för betydelse när man diskuterar? Jag är jourhavande kompis och även arbetat som sexualrådgivare. Så tycker du inte det bör finnas sånna? Sen är jag väl delaktig eftersom jag har barn själv. Föräldrar ska väl också kunna ta del av sånna här sidor? Så förstår inte riktigt vad du menar? Förklara gärna...


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Alve:

Vad har ålder för betydelse när man diskuterar?

Ingen alls om du hade varit på ett forum som inte är till för ungdomar.

Alve:

Jag är jourhavande kompis och även arbetat som sexualrådgivare. Så tycker du inte det bör finnas sånna? Sen är jag väl delaktig eftersom jag har barn själv. Föräldrar ska väl också kunna ta del av sånna här sidor? Så förstår inte riktigt vad du menar? Förklara gärna...

Vad du är och har gjort är föga intressant då du inte är av ungdomar.se hitkallad (nej det är du inte då hade du haft en trygg icon vid ditt namn så att alla fattar att du inte är skum).

Föräldrar kan ta del av detta forum, utan att själva gå in och skriva och prata sex och dylikt med barn och ungdomar.


   
SvaraCitera

Alve:

Vad har ålder för betydelse när man diskuterar?

Ingen alls om du hade varit på ett forum som inte är till för ungdomar.

Alve:

Jag är jourhavande kompis och även arbetat som sexualrådgivare. Så tycker du inte det bör finnas sånna? Sen är jag väl delaktig eftersom jag har barn själv. Föräldrar ska väl också kunna ta del av sånna här sidor? Så förstår inte riktigt vad du menar? Förklara gärna...

Vad du är och har gjort är föga intressant då du inte är av ungdomar.se hitkallad (nej det är du inte då hade du haft en trygg icon vid ditt namn så att alla fattar att du inte är skum).

Föräldrar kan ta del av detta forum, utan att själva gå in och skriva och prata sex och dylikt med barn och ungdomar.


   
SvaraCitera