Aviseringar
Rensa alla

kär i tjej som skaffat kille precis


Ämnesstartare

Jag behöver hjälp. Jag har länge varit kär i en tjej som jag pratar mycket med på msn. Vi har setts på riktigt också, så det är ingen msn-noja jag har.
Det är bara det att vi kom in på samtalet kärlek idag, och då berättade hon att hon har skaffat en kille. Så nu vet jag inte vad jag ska göra med mina känslor. Ska jag berätta att jag är kär i henne, eller ska jag bara låtsas som ingenting.
Det är speciella känslor när jag pratar med henne irl och på msn.

vad ska jag göra?


   
Citera

Låter som ett jobbigt läge[sad] Om du vågar säga rakt ut till henne att du är kär så ska du nog satsa på det, men det är verkligen inte en lätt sak. Annars är det nog bara att vänta på bättre tider som gäller[sad]
Försök visa att du är intresserad av henne om det går[y]

lycka till!


   
SvaraCitera
Issen

Jadu, gillar hon annan kan du inte göra mycket... men om du ska berätta måste du känna själv, det kan vara asjobbigt att hålla inne med sånt, men å andra sidan kanske hon drar sig undan när hon vet.

Det går inte att svara på hur du ska göra egentligen för det blir alltid olika reaktioner... jag skulle förmodligen sagt för jag är som jag men om det hade varit de bästa egentligen vet jag inte för hade jag inte sagt hade jag mått piss över det.

Men om du kan acceptera att hon vet, men att hon kanske då också blir återhållsam mot dig så klart du ska säga.


   
SvaraCitera

killesomheternåt:

låtsas som ingenting.

Orka försätta människor i jobbiga situationer, om det kan undvikas.


   
SvaraCitera

ägd.


   
SvaraCitera

Berättar du det för henne så riskerar du såklart att hon säger upp kontakten med dig, eftersom hon tycker att det är jobbigt att du är kär i henne när hon har pojkvän.
Är det en risk du är beredd att ta?

Det kan ju vara så att hon tycker om dig mer än som vän också och väljer dig framför sin nuvarande pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök att få henne att göra slut med sin nuvarande pojkvän 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera