Aviseringar
Rensa alla

kär men...


Ämnesstartare

Hej
Det går en kille i min klass som jag gillar väldigt mycket, jag kan inte sluta tänka på honom. Problemet är att han knappt lägger märke till mig, å andra sidan så gör nästan ingen det, jag känner mig osynlig ibland. Om det skulle visa sig att han gillar mig också så finns det ett till problem. Våra mammor är nästan bästa kompisar och min familj brukar följa med de till deras sommarstuga varje sommar. Så om vi skulle vara ihop så är risken ganska stor att vi gör slut (Vi går liksom på högstadiet) och det skulle leda till att det skulle leda till att det blir ganska stelt när jag och min familj hälsar på hos de, jag är ganska rädd för att något sådant ska hända för då har jag typ förstört den veckan vi är där. Men han brukar inte prata med mig så ofta och jag är alldeles för feg för att prata med honom, för när jag gör det så stammar jag bara och han tror att jag är sjuk (har försökt förut).

Vad ska jag göra? 


   
Citera
Asha
 Asha

anonym399: Problemet är att han knappt lägger märke till mig, å andra sidan så gör nästan ingen det, jag känner mig osynlig ibland.

Sluta med det.

anonym399: Om det skulle visa sig att han gillar mig också så finns det ett till problem. Våra mammor är nästan bästa kompisar och min familj brukar följa med de till deras sommarstuga varje sommar. Så om vi skulle vara ihop så är risken ganska stor att vi gör slut (Vi går liksom på högstadiet) och det skulle leda till att det skulle leda till att det blir ganska stelt när jag och min familj hälsar på hos de, jag är ganska rädd för att något sådant ska hända för då har jag typ förstört den veckan vi är där.

Sluta tänka så mycket i onödan, du vet inte ens om han är intresserad. 

anonym399: Men han brukar inte prata med mig så ofta och jag är alldeles för feg för att prata med honom, för när jag gör det så stammar jag bara och han tror att jag är sjuk (har försökt förut).

Försök igen.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

anonym399: Vad ska jag göra?

Ingen vet det.


   
SvaraCitera