Aviseringar
Rensa alla

Kär men orolig.


Ämnesstartare

Jag är 14 år och har varit kär i den här killen (B) i ungefär 1 1/2 år nu. Han gillar mig tillbaka och är världens snällaste när han är med mig. Men här om dagen gick jag och min kompis hem till hans kompis (A) för att han var sjuk och vi tänkte vara snälla och köpa med en dricka och lite godis till honom. Han bjöd oss in i huset. Efter ett tag ringer killen som jag gillar och börjar förolämpa min kompis. Jag visste inte alls vad som hände, jag kunde inte ens tro att det var han. Innan vi gick så berättade (A) om (B) och vem han igentligen är. Nu är jag självklart förvånad för att jag aldrig hade sett den sidan av honom.

Eftersom att han har varit den ända som har fått mig att velat leva så vet jag inte vad jag ska göra nu?


   
Citera
Ämnesetiketter

Även om han ''den som har fått mig att vilja leva'' så lär han inte vara det när ni är ihop för med personer som den som du beskriver så kan de hitta på riktigt vidriga saker som de gör mot en, oftast i muntlig form.

Du borde söka efter någon annan men du kan ju ändå tacka honom för det han har givit den men jag tror iaf inte att han är din typ, eller någon annas för den delen heller.


   
SvaraCitera

fråga honom vad han höll på med, och om det är ok med dina vänner kan du berätta vad de har sagt om honom. jag hade velat höra hans sida av det hela.


   
SvaraCitera

Fråga honom vad han håller på med och varför han gjorde det. Fråga om det fanns någon vettig anledning från hans sida att bete sig så... Jag personligen hade ju inte vilja vara ihop med någon som håller på så. 


   
SvaraCitera