Aviseringar
Rensa alla

Kär/svartsjuk


Ämnesstartare

Så på valborg fick jag reda på att tjejen jag var kär i, var kär i mig. Ryktet spreds och vi visste båda att vi gilkade varandra. Vi hade dock ingen tid att diskutera detta. Så dum som jag är gjorde jag misstaget att hångla med hennes kompis på fyllan på en fest kvällen efter. 

En hel vecka efter kunde jag inte tänka på något annat än hur mycket jag ångrade det som hände mellan mig och hennes kompis. Hursomhelst fick alla reda på att jag hånglade med kompisen (inklusive tjejen jag är kär i). 

Anledningen till att hag skriver den här tråden är att tjejen jag
fortfarande är kär i visar inget intresse för mig utan haffar min bästa kompis istället... Just nu hatar jag mitt liv, några förslag? Jag är nu kär i henne mer än någonsin.
jävligt tacksam för svar.


   
Citera
Kudhos

Gå vidare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligen tycker jag aldrig att "Jag gjorde det på fyllan" är en acceptabel ursäkt, man kan dricka utan att klanta till det och kan man inte det så får man helt enkelt sluta dricka eller skylla sig själv! 
För mig verkar det ganska uppenbart att hon försöker hämnas på dig och få dig att känna samma svek som hon antagligen gjorde. 
Jag skulle rekommendera att prata med henne och om du redan har gjort det så testa igen, gillar hon dig på riktigt så kanske hon kan tvinga fram lite förståelse, men annars så får du skylla dig själv, kanske var det ändå inte menat att ni skulle bli ett par?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skapade du den här tråden förra veckan också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch vilken jobbig sits.. försök prata med henne och se vad hon säger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Har du ens pratat med henne? Kontakta och säg att du är intresserad och bjud ut henne på en jävligt härlig dejt 


   
SvaraCitera