Aviseringar
Rensa alla

Kära dagbok


Ämnesstartare

Idag börjar jag med att skriva inlägg nån gång i veckan, kanske till och med varje dag. Jag vill då uttrycka mej som jag vill och folk får väl kommentera bäst de vill. Idag känner jag tyvärr bara en massa oro i kroppen. Vet inte om det är för att jag legat med två personer under denna helg, eller för att jag kanske kan bli gravid för att jag inte använde kondom med någon av dom, eller för att jag inte skulle kunna veta vem som va pappan, eller för att halva släkten skulle avsky mej. Ja tyvärr är jag en sådan som avskyr abort. Kan inte tänka tanken ens. Hatar, hatar, hatar det. Jag vet inte ens varför jag håller på såhär? Skulle sett mej år 2014, inte rört en cigarett eller en drog, var helt inställd på att vara gift innan man hade sex, crushade på motherfucking one direction. Och nu ligger jag me första bästa (och snygga obviously) kille. Asså jag vill inte ge upp på att hitta den rätta eller så, men hoppet är långt bort. Aja de här är livet om mej och jag tänker ta det från början till slut.


   
Citera
Ämnesetiketter
Yaren

Gå och tag dagen efter-piller det första du gör imorgon och hoppas på det bästa. Det är allt du kan göra just nu. Och om du skulle vara gravid, ah då får du ta itu med det problemet då. Men det är ju bäst för dig och för barnet om du faktiskt genomgår en abort. Det är okej att ändra uppfattning och förändras, och det är inte fel att ligga med två killar om du vill det, men det ska inte bli så att du ångrar dig eller mår så här som du gör.  Förhoppningsvis kanske du lär dig en läxa efter detta? Att du alltid använder kondom vid samlag (visserligen oansvarigt av grabbarna också, vad är detta????!!!) 


   
SvaraCitera