Aviseringar
Rensa alla

Kära dagbok


Ämnesstartare

Idag är det en hyfsad dag. Känns som att jag börjar ta tag i mitt liv, jag verkar ha en chans till att göra saker bättre för mig. Jag vet att det fortfarande följer mig, jag vet att det kommer att stanna förevigt som en skugga, som en skugga ingen annan ser. 

Igår så såg jag ett leende på min egna skugga. Jag som alltid har trott att skuggan var en förbannelse, men så var det inte. Den där skuggan var mitt sanna jag, den hängde vid min sida för att jag inte var mig själv. Jag själv var äcklad av mig så jag lämna min kropp, men jag fanns där ändå. Som en skugga. Och höll koll på den besatta kroppen som jag en gång var i.

Igår fick jag träffa mina riktiga vänner, bröder och systrar. Dom som jag vet alltid kommer finnas där, och deras familjer❤️ Kärlek till alla som jag såg igår. Jag log på riktigt, jag kände sann värme. Jag kände att mitt liv har en mening. Jag hoppas den här känslan håller förevigt, för den har en fantastisk drivkraft. 

Nu när jag skriver det här så sitter jag på köksgolvet, ingen aning om varför. Och jag måste egentligen sova, men det känns som att jag är arg på alla objekt att ja inte vill lägga mig i en säng. Ska göra ett nytt försök och be till gud innan jag lägger mej, de borde nog funka. 

Det blev inte så mycket text idag, men det blev någonting iallafall❤️ Godnatt folket


   
Citera

tråden saknar diskussionsunderlag. föreslår att du skriver i i mina tankar just nu-tråden istället! 


   
SvaraCitera