Aviseringar
Rensa alla

Kära medborgare, passiva konsumenter, nördar, goa gubbar, miljöpartister osv


Ämnesstartare

Tråååååååååkar, vill ha massa glass.
Tips på något att göra? Tycker du borde komma in i tiny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

haha, varför? ;P

Även vanliga glödlampor med klara glas ska tas bort tydligen och min far vill inte gärna leva efter några tramsiga EU-regler då han säger sig inte tillhöra EU. [smile][love]

Dan_the_ironman:

Det ger ju ändå högskolebehörighet, så du har ju fortfarande en ljus framtid till mötes om du så vill!

Är väl kanske detta plus fina människor som hållit mig från att hoppa av.

Dan_the_ironman:

Dety är enkelt att lära sig, bara att köpa en dosa så är saken biff efter några prillor!

Ah, du sköter ditt nikotinberoende med lite klass, du anstränger dig lite, rullar eget, bakar snus, lite tobakens martin timell, gillar.

Dan_the_ironman:

Det är nog därför jag inte fattar [wink]

Försök igen, men spänn fast dig först, du kommer att antagligen skratta ihjäl dig annars åt min medvetna komiska missuppfattning. [blush]

Liebestraum:

kom nyss hem från 3 timmar promenad för att lindra ångest

Funkade detta?

Buddah:

Sitter och nötar gitarr atm.

Vad är det för licks du spelar då, tänker mig någon norsk jävla satanistmetal eller liknande mys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

skulle bara dammsuga rent under knapparna lite. så satte jag dit dom lite random ist. nu kan ingen noob skriva på min dator. känns bra

Ja så kan man ju inte ha det, bara bill gates, kroniska umare och facebookberoende fjortisar bör ha tillgång till dylik teknologi.

Zapetta:

Tråååååååååkar, vill ha massa glass.
Tips på något att göra? Tycker du borde komma in i tiny

Nej, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Även vanliga glödlampor med klara glas ska tas bort tydligen och min far vill inte gärna leva efter några tramsiga EU-regler då han säger sig inte tillhöra EU.

haha, låter som en vettig karl! Hata EU [mad]

dazed:

Ah, du sköter ditt nikotinberoende med lite klass, du anstränger dig lite, rullar eget, bakar snus, lite tobakens martin timell, gillar.

Hahaha, tackar och bockar [wink]

dazed:

Försök igen, men spänn fast dig först, du kommer att antagligen skratta ihjäl dig annars åt min medvetna komiska missuppfattning.

ska försöka [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Funkade detta?

Enbart under promenaden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äter middag. Två stora (tycker jag) köttbitar, räfflade ugnsfixade potatisbitar som ser ut som "festliga" chips, vit sås, kantareller och lite sallad.
Dricka: tranbärsjuice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja så kan man ju inte ha det, bara bill gates, kroniska umare och facebookberoende fjortisar bör ha tillgång till dylik teknologi.

haha[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läser fil-o-sofi och lyssnar på musik (Genesis aws)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

haha, låter som en vettig karl! Hata EU [mad]

Han har sina stunder.

Dan_the_ironman:

Hahaha, tackar och bockar [wink]

Du är välkommen.

Dan_the_ironman:

ska försöka [blush]

Tänk Ulf Adelsson och eftersatt infrastruktursunderhåll

Liebestraum:

Enbart under promenaden

Alltid något.

isola:

Äter middag. Två stora (tycker jag) köttbitar, räfflade ugnsfixade potatisbitar som ser ut som "festliga" chips, vit sås, kantareller och lite sallad.
Dricka: tranbärsjuice.

Ah, middagstiden tyder på den typen av dygnsrytm som de flesta intressanta personer har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ah, middagstiden tyder på den typen av dygnsrytm som de flesta intressanta personer har.

ja vi kommer inte till vår fullständiga rätt innan 00


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

läser fil-o-sofi och lyssnar på musik (Genesis aws)

Är filosofin något du bara kände för att läsa eller en följd av något slags utbildning? Både och kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har kommit hem det är skönt
jag har minst 20 finnar i ansiktet
det kliar

snart ska vi se poccahontas
ska man ta engelsk eller svensk version?
vi såg aristocats på engelska, den var bra
sen såg vi svärdet i stenen på svenska, den var konstig, den handlar om en pojke som förvandlas till olika djur och blir jagad av djurens fiender, sen åker han till england och blir kung, the end

vi har också sätt lilla sjöjungfrun, skönheten och odjuret, aladdin mfl
sjöjungfrun sjunger jobbigt, skönheten och odjuret var bra men det är lite konstigt att odjuret heter odjuret, vad är det för namn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

sätt

oops


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

jag har minst 20 finnar i ansiktet

vill se, skicka i pm. vi kan jämföra! hade en massa förut
funkar ej roa än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är filosofin något du bara kände för att läsa eller en följd av något slags utbildning? Både och kanske?

både och ja

det rör sig om strökurs deluxe på distans, rätt behaglig hittills


   
SvaraCitera