Aviseringar
Rensa alla

KÄRAT NER MIG I EN KILLE PÅ NÄTET!


Ämnesstartare

Hej! Är ny här och vet inte riktigt hur sidan fungerar men jag har iaf mer eller mindre några små problem. Jag har pratat med en kille via kik i en månad och vi har lärt känna varann så gott det går.
Han bor nio timmar ifrån mig så att träffas är ju inte jättelätt. Han är iaf SUPERSNYGG, hur söt som helst, gullig, snäll, rolig, ger mig massa komplimanger osv.

Vi ska börja prata i telefon snart oxå så att vi tar ytterligare ett steg framåt. Vi brukar skicka bilder till varandra och numera blir det typ lite hetare kort har ex. Skickat kort på mig sj i trosor och han har oxå skickat heta bilder tillbaka.

Går alltså inte längre än det, tänker inte skicka nakenbilder osv. Har kikat med hams kompisar oxå och det märks att han har pratat om mig med de, de säger att han typ är på g med mig osv [blush]

Nu undrar jag hur ni tycker att det här låter för jag har verkligen fallit för honom och det känns som att han är min men samtidigt vill jag inte bete mig som att vi är tsm för det är nog sjukt avtändande haha?

Kanske ska fara ner till staden han bor i med klassen och då vore väl det ett tillfälle för mig att träffa honom? Annars; vad ska vi prata om i telefon? Är rädd art det kommer bli
stelt[sad]

HADE VARIT JÄTTEGULLIGT OM NI GAV MIG ALLA ERA ÅSIKTER OCH HJÄLPTE TILL LITE![smile]


   
Citera
Ämnesstartare

aaamina:

Annars; vad ska vi prata om i telefon? Är rädd art det kommer bli
stelt[sad]

Ha telefonsex [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Ha telefonsex

Nja glömde skriva det men han fyller 16 och jag fyller 15 så att.. Helst inte haha!


   
SvaraCitera

aaamina:

Nja glömde skriva det men han fyller 16 och jag fyller 15 så att.. Helst inte haha!

du behöver inte oroa dig, din ålder framkom av din text


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också en gång förut kärat ner mig i en snubbe som jag träffade på nätet och vi chattade också på kik osv. Skillnaden var väl att han var äldre än killen du gillar, och att vi bor nära varandra, typ en halvtimme med buss. Vi snackade också länge och sa att vi skulle träffas, vilket vi hittills inte har gjort och vi har inte heller pratat på ett tag.
Men hur som helst, det jag försökte komma fram till är att jag ändå varit med om något liknande och förstår att det är lite awkward ibland och så. Men att börja prata i mobil är ett bra steg att ta tycker jag. Tänk inte för mycket på hur du ska bete dig i luren för det är då man blir nervös och saker går åt skogen 😛

Om du skulle bestämma dig för att träffa honom, så borde du kanske se till att vara på en plats med andra människor också, för man vet ju trots allt aldrig...Vi bor i en ganska sjuk värld [crazy] Lycka till [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du behöver inte oroa dig, din ålder framkom av din text

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så himla mycket för svaret! 🙂 kul att folk tar sig tid att svara! Jaha, hur gammal är du då? Haha jo sant det där, blir nog ännu värre om man tänker för mycket på vad man ska prata om osv[crazy]
Gud nej, då skulle det vara på en allmän plats och med kompisarna skulle aldrig gå med på att träffa honom i någon skog haha nej men du förstår vad jag menar 😉 återigen, tack för svaret! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Ha telefonsex

Ensamvargen:

med mig

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

[blush]

Dold text: Jag gillar det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

[no-no]

Jag föreslog inte att du skulle vara med, jag ville bara citera för att ordvalet passade[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Jag föreslog inte att du skulle vara med, jag ville bara citera för att ordvalet passade

Det var väl mer ett: "Get a room djävla odågor! [no-no]" [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Hade förslagit skypechat med webcam som ett bra steg.


   
SvaraCitera