Aviseringar
Rensa alla

KÄRAT NER MIG I EN KILLE PÅ NÄTET!


Ämnesstartare

Blivande_japan:

du behöver inte oroa dig, din ålder framkom av din text

återigen: [love][love][love]


   
SvaraCitera

Om ni båda har någon form utav social förmåga så kommer snacket i telefonsamtalet komma naturligt.
Kommer det inte naturligt och det är stelt, så har du iaf försökt.

Allt handlar om SWAG. Glöm aldrig det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jo vi båda är sociala personer så jag hoppas att det går bra, tack för hjälpen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UPDATE : VI PRATADE I TELEFON IDAG OCH DET GICK SUPERRA!!! [bigsmile] Helt sjult vad glad jag blev när han ringde mig, vi var båda avalappnade och skrattade.hade en superhärlig konversation och längre ska det bli framöver då vi båda är helt lediga och inte är i skolan. åhh är så lycklig! :)<3


   
SvaraCitera
höna

NAW ;););););)[love][love][love][love][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile] grattiss gumman!!!! :)<33


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taaack så himlans mycket! 😀 nu är det bara att hoppas att min klass lyckas samla ihop nog med pengar för att köpa biljetter för att åka ner dit i sommar, tänk vad härligt det skulle bli!! :')[love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Kul att det går bra hittills! Har varit i en liknande situation, så tveka inte att skicka ett meddelade ifall du vill prata [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, berätta i pm kanske? 🙂 Superkul är det iaf, känns nästan för bra för att vara sant!


   
SvaraCitera