Aviseringar
Rensa alla

kärlek !?


Hej jag har träffat en tjej jag gillar jätte jätte mycket, och vi har varit med varandra 6-7 gånger vi har pussats och sånt flera tusen gånger, jag frågade henne va hon kände hon sa jag gillar dig men jag vill inte att det ska gå så fort. Vad tycker ni jag ska göra då? för jag klarar mig verkligen inte utan henne jag tänker på henne hela tiden, vi smsar varje dag och så, men som sagt det är jobbigt när jag inte har kontakt med henne! Hjälp


   
Citera

Flytta in bredvid henne.


   
SvaraCitera

Om det vore så lätt


   
SvaraCitera

Vänta. Andas. Tat lugnt. Det kommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter i samma sits som dig också fast jag är hetero, men säg till henne att du gillar henne mycket men att du vill lära känna henne bättre innan ni kallar er för ett "par" och verkligen är tillsammans. Hon förstår säkert att du behöver mera tid. Förhållandet håller troligen längre med i fall ni har bekantat er mera med varandra 🙂 Fråga vad hon tycker om idén som du föreslagit och kom överns. Lycka till!


   
SvaraCitera

Tackar, jag vill på peka att jag inte är TJEJ jag råkade klicka fel på kön grejjen när jag gjorde användaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beenee:

Tackar, jag vill på peka att jag inte är TJEJ jag råkade klicka fel på kön grejjen när jag gjorde användaren

okej, så du bara vet så kan du gå in på inställningar och justera allting där


   
SvaraCitera

Jacob:

okej, så du bara vet så kan du gå in på inställningar och justera allting där

Nej. Har man valt kön kan man inte välja om, bara om det ska visas eller inte.


   
SvaraCitera

Ta de lungt, chilla o vänta tills hon känner sig redo att gå vidare med förhållandet, va inte för besatt för de är avtändande och hon kommer hata dig ist.


   
SvaraCitera

Okej tack för rådgivningen, jag ska försöka men det är så jävla svårt 🙁


   
SvaraCitera

men jag är rädd ifall jag inte skriver och sånt till hon, så lämnar hon mig eller att hon ska sluta tycka om mig eller inbillar jag mig bara?


   
SvaraCitera

Du kan börja tro på ödet, då kan du göra vadsomhelst.


   
SvaraCitera

typ...


   
SvaraCitera

beenee:

men jag är rädd ifall jag inte skriver och sånt till hon, så lämnar hon mig eller att hon ska sluta tycka om mig eller inbillar jag mig bara?

hon lämnar dig garanterat om du inte låter henne va, jeez stalker?
seriöst är hon intresserad eller inte är upp till henne, du kan inte påtvinga kärlek genom att sms'a eller nåt annat. Men hon verkar gilla dig utifrån din text .. hon kanske bara är blyg.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

hon lämnar dig garanterat om du inte låter henne va, jeez stalker?
seriöst är hon intresserad eller inte är upp till henne, du kan inte påtvinga kärlek genom att sms'a eller nåt annat. Men hon verkar gilla dig utifrån din text .. hon kanske bara är blyg.

Du har nog rätt,


   
SvaraCitera