Aviseringar
Rensa alla

Kärlek är ett helvete, hjälp tack?


Ämnesstartare

Ja, nu är det ju så här att jag är olyckligt kär i en kille. ._.

Han visste inte vem jag var, och jag är skapligt blyg så har inte vågat ta ngn kontakt med han heller... Men så EN DAG (jag måste ha slagit i huvudet) letade jag upp hans nummer jag skrev ett sms om att jag tyckte han var söt osv. Jag tänkte inte då avslöja vem jag var, men sen kände jag att jag var tvungen att berätta liksom man måste ju satsa för att komma någonstans. Jag skrev vad jag hette, men han visste ändå inte vem jag var så jag skickade iväg en bild på mig. Inga reaktioner, han visste helt enkelt inte vem jag var. Men vi fortsatte skicka sms hela kvällen. Och sen frågade han vart i byn jag bodde, och jag försökte förklara på ett sätt. Sen skrev han att han var i byn och jag bara okej? Ingenting med det liksom, sen skrev han att han var på ett ställe jättenära där jag bor men jag tänkte inte på det. Min syster bara typ "HAN VILL JU TRÄFFA DIG!! FATTAR DU INTE DE?". Då kom de fram så jag sa att vi skulle träffas. Vi träffades och han log så jävla fint. Vi snackade och han sa att han inte visste vem jag var ännu en gång, men jag vet ju inte så mycket om han heller förutom att han är otroligt söt och ser ut att vara en underbar kille. Sen drog jag hem igen, inget vunnet och inget förlorat tänkte jag. [badgrin]

Sen kom det ett sms, att han hade flickvän!!! Varför ville han träffa mig då? Men han skrev i ett sms senare "Du är inte chanslös, du har ett bra utseende du har bara otur att jag har tjej" Nu till frågan. [mad]

Hur skulle ni ta det, och liksom reagera? Ska jag bara släppa honom? Jag vill inte det för han är verkligen en drömprins för mig. [rolleyes]

Ååååh hatar att hamna i såna här situtioner... [tard]


   
Citera

Lät som att han ratade dig ganska hårt om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Lät som att han ratade dig ganska hårt om jag ska vara ärlig.

.___.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PollyPop:

"Du är inte chanslös, du har ett bra utseende du har bara otur att jag har tjej"

Du tror inte att det här är en kommentar som skulle kunna slå tillbaka om du eventuellt blir tillsammans med honom?


   
SvaraCitera

PollyPop:

"Du är inte chanslös, du har ett bra utseende du har bara otur att jag har tjej"

värdelös kille, glöm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ärligt....släpp honom. försöker du mer så skiter sig ALLT, blir inget bra mellan någon av er 3.

men jag skulle reagerat att jag blivit besviken men sen inget mer....har han/hon tjej/kille så är det bra med det å bara gå vidare


   
SvaraCitera

Han låter inte som en stadig kille direkt.
Redo att dumpa sin nuvarande brud för en ny han precis har träffat, i princip.
Nästa gång kanske det händer dig.


   
SvaraCitera

PollyPop:

Hur skulle ni ta det, och liksom reagera? Ska jag bara släppa honom? Jag vill inte det för han är verkligen en drömprins för mig. [rolleyes]

Släpp honom, move on, etc, etc.

du vart ratad ganska hårt tyvärr :7

mest troligt var han bara nyfiken på vem du var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar inte precis snäll om han skriver något sådant efter att ha gett en förhoppningar. Bästa vore nog att släppa honom.
Jag skulle blivit ledsen, och det är ju inte konstigt, men skulle blivit arg också. Vafan, orka med en kille som säger sånna saker: "Du har ett bra utseende, men jag har tjej". <_<
Som Anarkandi sa - han var nog bara nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i han, om han inte vet vem du är, skit i han.


   
SvaraCitera

Nä men kom igen, det är ju såna där killar tjejer älskar.
Du kommer nog aldrig träffa nån bättre, go for it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Du tror inte att det här är en kommentar som skulle kunna slå tillbaka om du eventuellt blir tillsammans med honom?

Fattar inte, förklara..? .__. fuck love btw. [confused]


   
SvaraCitera

PollyPop:

Fattar inte, förklara..?

Jag antar att observator menar att eftersom han killen säger att du har en chans bara för att du råkar vara snygg trots att han har flickvän, så är det ju knappast någon omöjlighet att han skulle dumpa dig också för nästa snygga tjej som visade intresse.

Så tänker jag i alla fall.


   
SvaraCitera

SUKOF:

Lät som att han ratade dig ganska hårt om jag ska vara ärlig.

[cool]


   
SvaraCitera

PollyPop:

Hur skulle ni ta det, och liksom reagera?

Han kanske inte är intresserad av dig, men eftersom en hel del tjejer automatiskt tolkar det som att dom är fula och feta och världens äckligaste människa, så var han noga med att nämna att det inte är något fel på dig.

Det var ett bra tecken att han säger att han har flickvän innan han höjer dina förhoppningar ännu mer. Man kan faktiskt träffa folk av det motsatta könet utan att vara ute efter sex eller förhållande. Hade han fortsatt träffa dig och uppfört sig som att han var intresserad och inte berättat om sin flickvän förrän efter en fem-sex gånger, då hade det varit värre.

Jag ser det som att han tyckte att du var trevlig och säkert något han hade kunnat tänka sig om han var singel. OM han var singel.
Det är han inte, och han var noga med att påpeka detta. Det betyder att han säger att han är smickrad att en snygg tjej är sugen på honom, men att han redan är upptagen.

Jag tolkar det inte som att han kan dumpa sin flickvän för en random snygg tjej.


   
SvaraCitera