Aviseringar
Rensa alla

Kärlek är krångligt när det är krångligt... Hjälp någon? //Kille


Ämnesstartare

Okej hoppas ni vill läsa lite, de är så att jag är kär i en kille i min klass, och det har dom flesta som gillar killar gjort. Det var han som fick mig att förstå att ja va bi, btw ja e bi, det börja med att jag var avis på han för jag tyckte han såg bra ut och jag önskade jag kunna va han, men det gick en stund sen så upptäkte jag att jag faktiskt börja gilla honom. Han är straight, iaf vad jag vet men jag vill inte hålla hoppet uppe. Men de är inte så lätt då mina känslor för han bara har blivit starkare, när jag upptäckte att jag gilla han var för typ 10 månader sen. Nu har de hänt lite saker, vet inte om de är för jag gillar honom mer eller om han faktiskt börjat lägga märke till mig men jag kommer ihåg varje gång han har rört vid mig, ex när han sprungit förbi mig i korridoren och tagit mig runt midjan för att inte krocka och när han än en gång tog runt midjan för att gå förbi mig i en trång gång sen en annan gång, det här fick mitt hjärta att slå en volt eller två, då han sa något i stil med "Vi är ju inte så bra vänner adam, men det ska vi ändra på"

Men det jag undrar är om någon har vart med om det här eller liknande? Nån som har nå tips om va man kan göra innan man hoppar från en byggnad eller explodera?
Han och jag har inte samma umgängeskrets eller nå sånt men vår klass är ändå väldigt nära och vi har ju gemensamma kompisar har arbetat tsm blabla så vi känner ju varann och allt.
Och btw, jag e inte öppet bi, bor i en liten håla där jag nog lätt skulle bli stucken med kniv på gatan eller iaf slagen om "vissa" männskor fick reda på om mig, räcker med att man fått blivit kallad bög halva sin skolgång.

Som sagt, kärlek är krångligt...


   
Citera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

Du vill veta om han är intresserad av dig? Kommunicera med honom! ända sättet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:

Du vill veta om han är intresserad av dig? Kommunicera med honom! ända sättet 🙂

Amen hur? inte så enkelt tycker jag :I kan ju inte bara gå fram till honom å bah random säjja hej å hoppas att det leder till något [n]


   
SvaraCitera

adamponken:

Amen hur? inte så enkelt tycker jag :I kan ju inte bara gå fram till honom å bah random säjja hej å hoppas att det leder till något

Messa mer med honom, hinta lite smått, sänd små signaler, le lite extra mot honom... ja, det finns massa småsaker du kan göra utan att "avslöja" dig. Inte så kul med det samhälle du tycks leva i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NananaBATMAN:

Messa mer med honom, hinta lite smått, sänd små signaler, le lite extra mot honom... ja, det finns massa småsaker du kan göra utan att "avslöja" dig. Inte så kul med det samhälle du tycks leva i.

Jag har inte hans nr till att börja med... men jag får väll prova det, vet ju inte så mkt mer jag kan göra just nu, men jag tror inte det kommer hjälpa i längden förutom att han tror jag är anmält glad eller nå


   
SvaraCitera

adamponken:

Jag har inte hans nr till att börja med... men jag får väll prova det, vet ju inte så mkt mer jag kan göra just nu, men jag tror inte det kommer hjälpa i längden förutom att han tror jag är anmält glad eller nå

Du får väl bli tydligare och tydligare med dina signaler, typ som att hålla kvar blicken lite längre. Ögonen säger en hel del. Men börja med att be om hans nummer? Det är ju en bra start!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NananaBATMAN:

Du får väl bli tydligare och tydligare med dina signaler, typ som att hålla kvar blicken lite längre. Ögonen säger en hel del. Men börja med att be om hans nummer? Det är ju en bra start!

jag börjar nog med "signalerna" känns lite dumt att be om nr bara sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saker blir vad man gör det till. vill man ha något får man be om det. Vill man få någon annan att veta vad man känner måste man säga det. Fungerar inte på något annat sätt. Tankeläsande är inte som fungerar.


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

adamponken:

jag börjar nog med "signalerna" känns lite dumt att be om nr bara sådär

Nån du umgås med i klassen borde ha hans nr... nr är lite som hemlisar, de går runt till fler än de borde/vad man tror. Eller stalka han på FB ett tag så får du säkert tag i hans nr :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Saker blir vad man gör det till. vill man ha något får man be om det. Vill man få någon annan att veta vad man känner måste man säga det. Fungerar inte på något annat sätt. Tankeläsande är inte som fungerar.

Jamen vi lever inte i någon speciellt accepterande tid, beror ju väldigt mkt vart man bor åxå, men sen så är jag inte så socialt skillad heller. Dog nästan av blygsamhet förut bara av att lärarn sa mitt namn på lektionen, bättre nu som tur e

Rosa:

Nån du umgås med i klassen borde ha hans nr... nr är lite som hemlisar, de går runt till fler än de borde/vad man tror. Eller stalka han på FB ett tag så får du säkert tag i hans nr :3

De va ju en ide C: har en kompis som vet vem jag är som nog har hans nr, kanske ska fråga om det imorrn [wink]


   
SvaraCitera

Lol stoppa in massa kärleks brev i hans skåp <:

hurr-durr-derp-face-you-look-very-purty-today.jpeg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lets Hug It Out:

Lol stoppa in massa kärleks brev i hans skåp <:

lol, njaa känns lite mellanstadie aktigt


   
SvaraCitera

Känner likadant för en kille i min klass [love][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ckallaanvaara:

Känner likadant för en kille i min klass

Hur går det då? o: C: du vet inte om han kan vara bög eller så? o:


   
SvaraCitera