Aviseringar
Rensa alla

kärlek är piss när man blir sårad.


Ämnesstartare

kärlek är åt helvete när man blir sårad . jag var riktigt kär i en kille , som jag aldrig varit . han var mitt allt , vi skratta alltid tillsammans , vi var tsm i tre månader . vi hade aldrig haft sex för det var liksom inte det som var meningen , jag hade aldrig lust , fast liksom ändån , ja jag vet inte . men iaf .han var riktigt perfekt , han passade mig perfekt på alla sätt . jag kunde dö för den killen . men så en dag plötsligt , så hade han haft sex med en annan tjej och dumpade mig och sket i mig fullständigt . och tänkte han att jag bara skulle glömma honom ? . jagvet , han är en idiot , men jag älskar honom fortfarande , kommer aldrig någonsin glömma honom men kommer inte ta tillbaka honom igen heller. detta var för två veckor sen , och jag vet inte vad jag ska göra . vad jag än gör tänker jag på han . jag har aldrig varit så kär , aldrig . och nu ska det bara ta slut ? någon som har varit eller är i samma läge som jag ? . vadfan ska man göra ? jag hatar honom sammtidigt som han finns varmt i mitt hjärta . tänker varje dag på dom goda stunder och minnen vi haft tsm . samtidigt som jag tänker på hans nya , och vilken idiot han är . det känns som jag aldrig kan hitta en ny , för han var den enda , den perfekta , det finns inga fler av han . hjälp nån ? vill bara känna att någon är eller varit i samma situation .


   
Citera

[smile]


   
SvaraCitera

gillar ditt skrivsätt.


   
SvaraCitera

well it's called life


   
SvaraCitera

hahahaah


   
SvaraCitera

kärlek är alltid kiss //bitter människa


   
SvaraCitera

denenda:

hjälp nån ?

[smile]


   
SvaraCitera

denenda:

å hade han haft sex med en annan tjej och dumpade mig och sket i mig fullständigt .

Fy fan vad illa, det där måste suga [sad]

denenda:

detta var för två veckor sen

Ge det mer tid. Var så ledsen som det behövs ett tag. Med tiden blir det lättare.

denenda:

vill bara känna att någon är eller varit i samma situation .

Jag har inte varit i exakt samma situation, då mina ex aldrig varit otrogna mot mig. Men jag har ju blivit dumpad precis som du. Det tog mig säkert uppemot ett halvår innan jag var helt över mitt första ex. Mitt andra ex dumpade mig för två månader sen. Jag tänker inte särskilt mycket på henne nu, men det händer ju ibland.

Så ja, det känns jobbigt för dig nu, men det blir bättre. Du är inte ensam, bara så att du vet. Många går igenom detta


   
SvaraCitera

denenda:

vill bara känna att någon är eller varit i samma situation .

Har också nyligen blivit sårad. Det suger.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kärlek är alltid kiss

.

fint skrivet btw[smile]


   
SvaraCitera

yep, visstere


   
SvaraCitera

kebu12:

fint skrivet btw

trodde ju du menade mig först[sad][blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

trodde ju du menade mig först[sad][blush]

öh nä, var ju därför jag gjorde punkt så du skulle fatta att det ej var till dej[shake] ditt var ju asdåligt skrivet[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

ditt var ju asdåligt skrivet

men sant[sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men sant[sad]

lär av trådskaparen[blush]


   
SvaraCitera