Aviseringar
Rensa alla

Kärlek dödar 🙁


Ämnesstartare

höna:

haha men, vadå. e du kär i hon men hon e inte kär i dej?

Jag vet inte.. har inte berättat än.. men Ifall hon inte gillade mig så skulle hon inte gilla mig med dreads heller... Det e väl mig hon ska gilla inte mitt hår hahah [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
höna

Mosse95:

Jag vet inte.. har inte berättat än.. men Ifall hon inte gillade mig så skulle hon inte gilla mig med dreads heller... Det e väl mig hon ska gilla inte mitt hår hahah

men varför deppar du då??? du har ju inte ens frågat![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

men varför deppar du då??? du har ju inte ens frågat!

Men du tkr ju inte att jag ska berätta för henne om jag inte skaffar dreads [sad] Tio minuter tills hon slutar,, ska jag berätta eller inte ? [shake]


   
SvaraCitera

Första steget är värst [crazy]

Mosse95:

Men är håret så viktigt inom kärlek

Nej för tusan! Det behöver du inte hänga upp dig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Första steget är värst

Och jag e 17 år o aldrig varit med om kärlek förrut.. så det e extra jobbigt för mig och vet inte hur man ska gå till väga.. 🙁


   
SvaraCitera
höna

Mosse95:

Men du tkr ju inte att jag ska berätta för henne om jag inte skaffar dreads Tio minuter tills hon slutar,, ska jag berätta eller inte ?

men jo[tard] jag var inte serös hahaha.


   
SvaraCitera

Om kärleken är jobbig så tror jag att det är fel. Det är förstås inte rosenblad jämt och ständigt, men om den generella känslan inför kärleken är att den är jobbig så är det inte rätt.


   
SvaraCitera

Det är klart att det kan kännas jobbigt om man inte är säker på att den andra personen gillar en tillbaka. Inget konstigt alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ehh skit samma.. tänker inte berätta.. klarar mig lika bra utan kärlek [smile] hoppas jag glömmer henne snart bara 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bättre än att inte känna något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta det lugnt herre. Kärleken kommer så småningom, gäller bara att hitta den rätta för just dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek är något som alla behöver, den är härlig samt sårbar. Men man blir bara starkare när det tar ''slut'' eller när man blir ''dissad'' för man kommer över personen med tiden. Annars finns det ingenting som knäcker kärleken, så hata inte,älska inte. Just ta det som det kommer.
Och plus vem har sagt att kärleken är lätt? Det finns INGENTING som är lätt här i livet,ingenting.

Mitt råd till dig är att du ska berätta för henne face to face och inte skicka något ''brev'' det är ju gulligt men liksom att säga det framför personen man tycker om är mer..seriöst. Tycker jag. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAAAAAAAAAAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.

Det är vad jag tycker om kärleken. Kommer försöka att aldrig mer utsätta mig för den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Bättre än att inte känna något.

Sant men önskar fortfarande att jag kunde känna mindre.


   
SvaraCitera