Aviseringar
Rensa alla

Kärlek eller vänskap???


anonym200:

Lite vörvirrad här

så himla sött! 🙂
blev helt glad när jag läste texten. hoppas att allt slutar väl för dina känslor :).

men hur är läget nu mellan er? ni kanske ska byta msn med varandra så får du veta mer om hennes intentioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

men hur är läget nu mellan er? ni kanske ska byta msn med varandra så får du veta mer om hennes intentioner.

jo det är väl bra, så,som det brukar. När hon inte har någon utav hennes närmaste kompisar i närheten så är det oftast vi som pratar och liknande, vi har tagit följe en del och pratat och så. Har funderat på det med MSN och så men frågan är om hon vill ha min liksom.


   
SvaraCitera

alla tjejer är smyglebbar, därför de kramas jämt.


   
SvaraCitera

du får väl fråga :). tror du kan få svar på dina funderingar om du tar hennes msn. vissa känsliga saker brukar vara lättare att prata om över internet :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

du får väl fråga :). tror du kan få svar på dina funderingar om du tar hennes msn. vissa känsliga saker brukar vara lättare att prata om över internet :p

Går inte så mycket på fest men när vi har fester med laget så brukar jag gå. Inte må´nga som pratar med mig eller så men det brukar hon göra. Kanke kan fråga då.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kväll så var jag med min pappa ute och vi bestämde oss för att köpa glass. Jag brukar alltid vara nervös när vi ska göra något offentligt som att köpa glass ifall hon är där och jag gör bort mig. Men jag hade inte sett henne på ett tag då så jag tänkte att det var högst osannorlikt att hon skulle vara där. Vi går mot kiosken och plötsligt så ser jag henne, hjärtat höll på att hoppa ur bröstet på mig. Hon såg mig och tittade på mig med sina fina ögon, log och vinkade. jag log och vinkade tillbaka och hon hälsade åp mig i affären. Hon var med en kompis då. Jag stod bakom pappa så att jag inte skulle synas. det var som en lättnad då pappa bad mig att hämta mobilen i bilen. Jag stannade där och ringde mamma bara för att ha något att göra medans jag väntade. jag väntade åp att de skulle handla klart och gå ut, sen gick jag in. Jag kände mig jätteglad hela kvällen efter det och mides hela tiden hennes glada leende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym200:

Jag brukar alltid vara nervös när vi ska göra något offentligt som att köpa glass ifall hon är där och jag gör bort mig.

Om du vill ta reda på hur du känner för tjejen måste du ta mod till dig och våga träffa henne. Blanda inte in för mycket känslor i det på en gång.
Du kanske kan föreslå att ni ska gå och ta en fika nån dag?


   
SvaraCitera

Myksa:

Det kommer stabilisera sig åt något av de tre hållen.

För det finns bara tre sexuella läggningar? [tired]


   
SvaraCitera

anonym200:

En kväll så var jag med min pappa ute och vi bestämde oss för att köpa glass. Jag brukar alltid vara nervös när vi ska göra något offentligt som att köpa glass ifall hon är där och jag gör bort mig. Men jag hade inte sett henne på ett tag då så jag tänkte att det var högst osannorlikt att hon skulle vara där. Vi går mot kiosken och plötsligt så ser jag henne, hjärtat höll på att hoppa ur bröstet på mig. Hon såg mig och tittade på mig med sina fina ögon, log och vinkade. jag log och vinkade tillbaka och hon hälsade åp mig i affären. Hon var med en kompis då. Jag stod bakom pappa så att jag inte skulle synas. det var som en lättnad då pappa bad mig att hämta mobilen i bilen. Jag stannade där och ringde mamma bara för att ha något att göra medans jag väntade. jag väntade åp att de skulle handla klart och gå ut, sen gick jag in. Jag kände mig jätteglad hela kvällen efter det och mides hela tiden hennes glada leende.

Du är kär [smile]


   
SvaraCitera

Caspian:

För det finns bara tre sexuella läggningar? [tired]

Vad dålig du är.
Trådskaparen tvistar mellan hetro, homo och bi. Då kan man anta att det landar på något av det. Och om du kan räkna så långt - så ser du att det är tre.


   
SvaraCitera

anonym200:

Lite vörvirrad här[shake]

Vänskap, det håller oavsett läggning [wink][y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Vad dålig du är.
Trådskaparen tvistar mellan hetro, homo och bi. Då kan man anta att det landar på något av det. Och om du kan räkna så långt - så ser du att det är tre.

Som jag uppfattar det undrar trådskaparen om hon är hetero eller bi, så då blir det två. Men kan vara jag som har missat något [confused]


   
SvaraCitera

En kärleksfull vänskap.


   
SvaraCitera
smisk

Vet inte, orkade inte läsa, men jag säger vänskap; det har man mest nytta av!


   
SvaraCitera

Caspian:

Som jag uppfattar det undrar trådskaparen om hon är hetero eller bi, så då blir det två. Men kan vara jag som har missat något [confused]

Men är man bi så borde det kunna landa åt bägge hållen.
Och förresten så skrev du

Caspian:

För det finns bara tre sexuella läggningar? [tired]

Vilket är helt emot det du säger nu - när du landar på två...


   
SvaraCitera