Aviseringar
Rensa alla

kärlek gör ont :/


Ämnesstartare

Jag kan inte förstå :(.. dejtade en kille i våras och vi var på G, jättenära att bli tsm.. han sa att han var jättekär i mig.. sen förändrades han från att va hur gullig som helst till att inte ha tid att träffas.. ena stunden sa han att han ville va med mig, nästa inte.. jag blev själv tvungen att dissa honom 2-3 ggr pga detta... men så kär som jag blev gav jag honom chans efter chans.. sen träffades vi på fyllan och han dissade mig totalt..

Tror verkligen han menat allt han sagt eftersom jag träffade hans familj, vänner, etc etc.. nu såg jag att han träffat en annan tjej och såg de hade flörtat redan på den tiden vi träffades.. hon e verkligen fulare än mig! jag förstår inte varför han valde henne istället?.. dom är tsm vilket vi aldrig blev..

tycker killar så illa om tjejer som festar mkt och som inte vill träffas varje dag? antagligen det som han störde sig på...... han klagade alltid på att jag festa o trodde jag träffa massa killar..

men om han tyckt om mig borde han kunna börja göra det igen el hur??

saknar honom bara så jävla mkt 🙁 nu har vi inte haft kontakt på en månad.. tror ni han kommer höra av sig igen?


   
Citera

Lily89:

hon e verkligen fulare än mig!

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Lily89:

hon e verkligen fulare än mig!

Sitter kanske på lite väl hög häst här eller?
Män går inte efter utseende vad än Elin Kling säger.
Hon är antagligen trevligare än vad du är

Lily89:

tycker killar så illa om tjejer som festar mkt och som inte vill träffas varje dag?

[ops]


   
SvaraCitera

Lily89:

hon e verkligen fulare än mig! jag förstår inte varför han valde henne istället?..

Ja, personligheten är förstås irrelevant. Där slog du verkligen huvudet på spiken.


   
SvaraCitera

Mitt tips till dig är att glömma honom, han har flickvän nu och det finns en anledning till att han valde henne före dig. Det är inte någonting fel på dig, utan ni passar helt enkelt inte ihop.
Försök gå vidare även fast det känns jobbigt, det finns fler fiskar i havet.


   
SvaraCitera

är så jävla trött på dina trådar om den här killen. inse fakta han är ett stort svin och avregga dig härifrån.


   
SvaraCitera

Lily89:

han klagade alltid på att jag festa o trodde jag träffa massa killar..

han kanske var trött på att känna sig avundsjuk. han ville väl ha ut mer av dig.

Lily89:

saknar honom bara så jävla mkt 🙁 nu har vi inte haft kontakt på en månad.. tror ni han kommer höra av sig igen?

Coldplay - Warning Sign

Lily89:

I dag 01:59

:O

Lily89:

jag blev själv tvungen att dissa honom 2-3 ggr pga detta...

kör du med några fler jobbiga spel? [rolleyes]

alltså just er festtjejer har man ju massa fördommar mot. ni är ofta: "snyggast vinner" och avundsjukan bland er är enorm eftersom att festandet kan vara en slags uppvisning/tävling om vem som är snyggast, vem får mest, osv.

Lily89:

hade flörtat redan på den tiden vi träffades

player tendenser :O

Lily89:

hon e verkligen fulare än mig!

seriöst så verkar ni inte ha haft ett bra förhållande socialt. men om man går efter regeln fulast förlorar så skulle du bli utbytt efter ett tag tror jag.. för det finns väl tjejer som är snyggare än dig där du bor lr?

Lily89:

tycker killar så illa om tjejer som festar mkt och som inte vill träffas varje dag?

jag skulle nog bli väldigt frustrerad [sad], iaf i början av förhållandet liksom.


   
SvaraCitera

fy fan för känslor. i övrigt som retstickan säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon hanske är fulare än dig i dina ögon. Men han kanske tycker att hon är finare och har en finare personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

jag förstår inte varför han valde henne istället?..

Tror inte att du behöver förstå alls. Liksom varför? Skit i det istället, sluta grubbla över sånt och fokusera vidare med dig själv istället. Låt inte dina tankar kretsa kring en kille sådär. Du ska kunna vara sig själv och en kille ska kunna lita på dig och tycka om dig för den du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

tycker killar så illa om tjejer som festar mkt och som inte vill träffas varje dag? antagligen det som han störde sig på...... han klagade alltid på att jag festa o trodde jag träffa massa killar..

Om jag verkligen var intresserad av en tjej, så är mycket festande från hennes sida knappast något jag skulle uppskatta...
Jag skulle nog inte släppa taget om henne, men fortfarande hålla ögonen öppna för andra.

Lily89:

saknar honom bara så jävla mkt 🙁 nu har vi inte haft kontakt på en månad.. tror ni han kommer höra av sig igen?

Varför skulle han göra det?

Daybreak:

Tror inte att du behöver förstå alls. Liksom varför? Skit i det istället, sluta grubbla över sånt och fokusera vidare med dig själv istället.

Word!


   
SvaraCitera

Lily89:

hon e verkligen fulare än mig!

tojjo:

Hon hanske är fulare än dig i dina ögon. Men han kanske tycker att hon är finare och har en finare personlighet.

[y]
När det gäller att ha ett seriöst förhållande så är utseendet inte allt. Man ska vara attraherad av sin partner, men personligheten är det som verkligen spelar en roll.

När man gillar en person så blir den vackrare/finare i ens ögon, så har det iaf varit för mig.

Lily89:

tycker killar så illa om tjejer som festar mkt

Dricker hon så vill jag inte ha henne är vad jag kan säga om mig själv, då jag är helt emot alkohol. Man kan festa utan det o då är det inga problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

då jag är helt emot alkohol. Man kan festa utan det o då är det inga problem

Näej, kolla! En till!
Vårt släkte är inte helt dött alltså! 😀


   
SvaraCitera

Raptor:

Näej, kolla! En till!
Vårt släkte är inte helt dött alltså! 😀

haha tro mig, vi är många fler [wink] drygt 10500 som är med i rörelsen SPIK (man bestämmer sig för att helt avstå från alkoholen [y]) men vi är utan tvekan fler än så 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

haha tro mig, vi är många fler [wink] drygt 10500 som är med i rörelsen SPIK (man bestämmer sig för att helt avstå från alkoholen [y]) men vi är utan tvekan fler än så 🙂

Där ser man! Inte så ofta jag springer in i sådana personer bara.
Kan inte påminna mig om när jag såg någon med ett X på handen sist på krogen t.ex... [party]


   
SvaraCitera