Aviseringar
Rensa alla

Kärlek hur gör man ?


Ämnesstartare

Jag och min tjej har nu hållt ihop ett bra tag och nu har hon psykiska problem och säger att hon vill va ensam utan att att va tsm med någon men hon sa också att om hon e på en fett och gillar en kille så kanske hon kommer hålla på med honom och jag undrar om de är fel eller rätt att stöta henne i hennes problem för jag älskar henne över allt annat och hon sa när hon mår tillräckligt bra så kommer den första hon ringer vara mig hon är inte redo att flytta ihop och sånt som jag vill men hon sa hon behöver få leva sitt ungdomsliv efter som de skiljer ju ändå 4 år på oss och jag har levt mitt tänkte kolla om hela grejen är värld att satsa på för jag vill kunna ge henne detta för allt hon stor ut med och hjälpt mig och givit mig så känns de som att de är tack vare henne jag är den här personen och hon säger att hon älskar mig mer än allt men de som gör de hela svårt för mig att välja är att jag vet att hon inte kan va ensam när hon mår dåligt liksom när hon kom till mig för vi bor i olika städer så hitta jag henne den morgonen hon skulle åka hem med uppskurna armar på golvet för hon mådde dåligt och ville inte hem för jag vet att jag aldrig skulle förlåta mig själv om jag stöttar henne att va ensam och hon gjorde så hon dog eller skada sig själv så min fråga är ska jag stötta henne eller inte ?


   
Citera

Du glömde en sak 
.......
Orkar ej läsa 


   
SvaraCitera

Jag kan inget om sådant, får bara problem med det xD, ånglok är jag dock bra på


   
SvaraCitera

Random person:
Jag kan inget om sådant, får bara problem med det xD, ånglok är jag dock bra på

vilket lok är bäst och varför? Finns det olika bra vagnar också? Vilken är mest respekt att dra?


   
SvaraCitera

Punda:

vilket lok är bäst och varför? Finns det olika bra vagnar också? Vilken är mest respekt att dra?

Ånglok eller diesellok med postvagnar är extremt uppskattat


   
SvaraCitera

Random person:

Ånglok eller diesellok med postvagnar är extremt uppskattat

men lägg ned, vill ha kolla bokstavssifferkombinationer. typ lok E35XT drar vagn 24YHG genom hela götaland på bara tre kvart


   
SvaraCitera
b1son

vad är dina alternativ egentligen?


   
SvaraCitera

Punda:

men lägg ned, vill ha kolla bokstavssifferkombinationer. typ lok E35XT drar vagn 24YHG genom hela götaland på bara tre kvart

Ät bönkött då, lok AGJ7 drar tåg Cd7yj och vagn Cd8yj genom västra götaland på 5 min


   
SvaraCitera