Aviseringar
Rensa alla

Kärlek i barnfilmer


Avregistrerad:

amme liksom hur många homosexuella par finns det i verkligheten då om man jämför med heterosexuella? jag känner nog minst 15 pers som har pojk eller flickvänn, men jag känner inte till ett enda homosexuellt par.

så bara för att du inte vet att homosexualitet inte existerar så måste du ha rätt?

Ja det finns fler heterosexuella,men det finns väl faan alternativ.

ska sveriges barn gå runt och tro att bög betyder att man är dum i huvudet istället för homosexuell bara för att ingen berättar?(Jag har seriöst gått och frågat småbarn på min gamla skola när jag fick höra att några trodde att det betydde dum huvudet?1/3 visste inte var de var ,2/3 trodde de betydde dum i huvudet.)

vad är det för värld vi lever i isåfall?

In med homofobin i disney alltså![mad]

Nice lista btw[bigcheers]


   
SvaraCitera
Gifted

SaltaKätzchen:

ariel (♀) - prins erik (♂) (ICKE OSKULD CONFIRMED)

och "skönheten och odjuret" är väl ändå till stor del djurporr ?


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

mowgli (♂) - asså han har nånn, det är jag säker på.

Ja i slutet träffar han ju en tjej. Han är med henne i tvåan ar jag för mig.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

mowgli (♂) - asså han har nånn, det är jag säker på. ;<

Mowgli har väl Baloo? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Han är med henne i tvåan

Har dom med sånt i barnfilmer!?


   
SvaraCitera

Lanina:

Men i uh... Sailor Moon finns iaf ett bögpar. Även om den svenska dubbningen gav en av dem en tjejröst. xD

Det är ett tag sen du skrev det här ser jag men va?! 😮 Kollade alltid på det förut, helt missat. Vilka va det?


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Det är ett tag sen du skrev det här ser jag men va?! 😮 Kollade alltid på det förut, helt missat. Vilka va det?

Zoicite och Kunta (Kunzite i jp. versionen) var kära i varandra, men Zoicite (som onekligen ser ganska fjollig ut) fick en kvinnoröst i den svenska versionen och tilltalades "hon".


   
SvaraCitera

Lanina:

Zoicite och Kunta (Kunzite i jp. versionen) var kära i varandra, men Zoicite (som onekligen ser ganska fjollig ut) fick en kvinnoröst i den svenska versionen och tilltalades "hon".

Googlade (glömt mycket) och kände igen dem. :')
Så Zoicite var en man i orginalversionen alltså? Ser ju ut som en kille iofs.

Synd att de förstörde översättningen. 🙁


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera