Aviseringar
Rensa alla

Kärlek kris!!


Ämnesstartare

Hej!

Jag har en liten kärleks kris...
Jag är kär i min halvbrors kompis och han är 20 år (jag e 16)
Jag har varit kär i han i snart ett år och nu har han börjat märka det och han har också börjat flirta med mig=)
men! min halvbror vet att jag är kär i han och jag vågar inte flira med hans kompis när min halvbror är i närheten och han är nästan alltid i närheten när jag träffar killen:/
Hans kompis flirtar med mig när min halvbror är i närheten men jag vågar inte!!
och det finns lite själ för att jag inte gör det:
- Jag är rädd att han ska känna sig utanför ( inte för att jag bryr mig så mycket mer)
- Att han ska reta mig efteråt.

Jag tycker inte att 5 eller 4 års skillnad är så farligt för pojkvän bara man älskar varandra=) men jag behöver lite tips på vad jag ska göra!
Jag vill inte att killen jag e kär i ska tro att jag inte tycker om han på samma sätt längre och jag vågar inte flirta samtidigt som min halvbror e i närheten! HJÄLP MIG!!!:D


   
Citera
SLCD
 SLCD

Kör på. Din halvbror får helt enkelt köpa det som händer.


   
SvaraCitera

Kärlek är en naturlag /Werther


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

ligg med din halvbror, det bör lätta upp stämningen lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah det vore inte så trevligt!!:P


   
SvaraCitera

josefajnee:

HJÄLP MIG!!!:D

Om grabben vill så kör på, din bror får helt enkelt acceptera läget. Jag har har haft sex med min brorsas polare med, inga större problem vad jag märkt.


   
SvaraCitera

josefajnee:

- Jag är rädd att han ska känna sig utanför ( inte för att jag bryr mig så mycket mer)
- Att han ska reta mig efteråt.

så du vill ge upp killen pga din halvbror?


   
SvaraCitera

vilket problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

så du vill ge upp killen pga din halvbror?

Nej! du har rätt! det ska jag fan inte göra!

tack alla för eran hjälp! ja ska värkligen börja statsa och skita i min halvbror!!:D


   
SvaraCitera

josefajnee:

tack alla för eran hjälp! ja ska värkligen börja statsa och skita i min halvbror!!:D

låter bra. han är ju trots allt bara din halvbror. han bestämmer inte över dig. dessutom om det är någon han borde bli arg på så är det hans kompis. lycka till[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara kör på men ni behöver inte hålla på med alla aktiviteter i din halv brors närhet. det går att umgås i allafall


   
SvaraCitera

josefajnee:

ja ska värkligen börja statsa

berätta hur det gick sen:P


   
SvaraCitera