Aviseringar
Rensa alla

kärlek och problem


bitch
Ämnesstartare

Hej jag är 19 år brud som har en pojkvän som jag verkligen älskar men däremot får jag massa utskällning för hans kriminella bakgrund som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera, han har frågat mig antal gånger när han får träffa min familj och släktingar men problemet är ju att ingen utav dom gillar denna kille och vill helst hålla sig bort ifrån mig , jag mår dåligt av att man inte kan visa upp sin kärlek för sin egna mor . hur ska jag hantera en sån sak och berätta detta till honom utan att han tar åt sig. 🙁 känner migmaktlös!


   
Citera
Kudhos

Dumpa. Röda flaggor överallt.


   
SvaraCitera

Dejta inte kriminella. Inget gott kommer av det....


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

Måste ju finnas ett annat sätt än att bara dumpa honom, vadå röd flaggor överallt ?!


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:
Dejta inte kriminella. Inget gott kommer av det....

vi dejtar inte vi är tsm har varit de ett bra tag.


   
SvaraCitera

Om han fortfarande är kriminell, dumpa!


   
SvaraCitera

inte ditt fel att han är sån


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

adaq:
Om han fortfarande är kriminell, dumpa!

ja han är fortfarande kriminell, sitter inne dock just nu


   
SvaraCitera

bitch: vi dejtar inte vi är tsm har varit de ett bra tag.

Okej. Får man fråga vad det är för typ av kriminalitet? Lite skillnad på att sälja gräs på skolgården eller att vara en gängmedlem. Annars kanske du får helt enkelt välja mellan din familj och honom.


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

dgwefwefwgwerfggcvf:
inte ditt fel att han är sån

nej självklart inte men måste finnas ett sätt att få ändring på detta


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:

Okej. Får man fråga vad det är för typ av kriminalitet? Lite skillnad på att sälja gräs på skolgården eller att vara en gängmedlem. Annars kanske du får helt enkelt välja mellan din familj och honom.

Han är gängmedlem väldigt känd inom polisen tycker dock att de är väldigt sorgligt att behöva lämna han om de skulle va så .


   
SvaraCitera

Om han sitter inne är det lika bra att dumpa. Detta kanske även är bra läsning för dig.

http://www.expressen.se/debatt/darfor-tander-kvinnor-pa-kriminella-man/


   
SvaraCitera

Som många andra säger bör du verkligen göra slut med din pojkvän, han tillför inget gott för dig eller din familj därav att han sluts ute. Ditt liv kan sättas i fara eftersom att han är gängmedlem, de brukar ofta skjuta ihjäl varandra och de kanske vill hämnas på hans nära och kära dvs dig m.f. så jag rekomenderar att ta ett snack med honom antinge på fängelset eller hemma. Som det är nu får du göra det i fängelset och berätta att det är för ditt eget och eller även hans bästa, du vill gå vidare helt enkelt.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Som det är nu får du göra det i fängelset och berätta att det är för ditt eget och eller även hans bästa, du vill gå vidare helt enkelt

Haha. Kom att tänka på att gängkrigen i Backa och Biskopsgården bland annat beror på kärleksdrama. Innebär det att vi bidrar till ett gängkrig i Stockholm genom att uppmuntra TS till att dumpa? Mycket glad


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Som många andra säger bör du verkligen göra slut med din pojkvän, han tillför inget gott för dig eller din familj därav att han sluts ute. Ditt liv kan sättas i fara eftersom att han är gängmedlem, de brukar ofta skjuta ihjäl varandra och de kanske vill hämnas på hans nära och kära dvs dig m.f. så jag rekomenderar att ta ett snack med honom antinge på fängelset eller hemma. Som det är nu får du göra det i fängelset och berätta att det är för ditt eget och eller även hans bästa, du vill gå vidare helt enkelt.

varför är de alltid tjejens ansvar?


   
SvaraCitera