Aviseringar
Rensa alla

Kärlek


Ämnesstartare

Hej, är kär i en tjej men vet inte om hon gillar mig. vi brukar snacka och hänga men vet inte om det är ett tecken. På senaste tid har hennes kompis frågat mig om jag gillar henne, kan det tyda på något? Jag behöver hjälp, gillar hon också mig eller hur ska jag få henne att gilla mig?


   
Citera

Det är helt omöjligt för oss att veta. Men att hennes kompis frågar om du gillar henne skulle kunna vara ett tecken. Om inte annat så kan du ju fråga hennes kompis om hon gillar dig Tumme upp


   
SvaraCitera

Ja hon har sagt det till mig


   
SvaraCitera

Säg att du gillar henne och se vad hon svarar, inte svårare än så


   
SvaraCitera

strawbeerry:
Säg att du gillar henne och se vad hon svarar, inte svårare än så

haha vem har lurat i dej den smörjan? Galen


   
SvaraCitera

Tjejer pratar om allt så hon vill nog klä av dig och rida dig dag som natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry:
Säg att du gillar henne och se vad hon svarar, inte svårare än så

Problemet är att vi är kompisar men om jag säger det och hon kanske inte gillar mig på det sättet så kanske vår vänskap försvinner


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha vem har lurat i dej den smörjan? Galen

Lurat i mig? Brukar det inte vara så att man svarar "jag gillar dig också" eller "jag gillar tyvärr inte dig" om någon säger att hen gillar en?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Det är helt omöjligt för oss att veta. Men att hennes kompis frågar om du gillar henne skulle kunna vara ett tecken. Om inte annat så kan du ju fråga hennes kompis om hon gillar dig Tumme upp

Sant, bra tips, tackTumme upp


   
SvaraCitera

plsgemigsvarpls:

Problemet är att vi är kompisar men om jag säger det och hon kanske inte gillar mig på det sättet så kanske vår vänskap försvinner

Då förstår jag. Det är klart att det är jättejobbigt om det blir så, så du får helt enkelt bestämma dig för om det är värt risken eller om du vill strunta i dina känslor och fortsätta vara kompisar. Du kan ju fråga om hon vill umgås, bara ni två, och se om hon ger dig några tecken på att hon gillar dig också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry:

Då förstår jag. Det är klart att det är jättejobbigt om det blir så, så du får helt enkelt bestämma dig för om det är värt risken eller om du vill strunta i dina känslor och fortsätta vara kompisar. Du kan ju fråga om hon vill umgås, bara ni två, och se om hon ger dig några tecken på att hon gillar dig också?

Ja, jag har tänkt på att bjuda henne på bio någon helg.


   
SvaraCitera

plsgemigsvarpls:

Ja, jag har tänkt på att bjuda henne på bio någon helg.

Låter som en bra idé tycker jag. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry:

Låter som en bra idé tycker jag. Glad

ok, tack för alla tipsTumme upp


   
SvaraCitera

Jag kan tyvärr inte vara 100% säker men om hennes kompis har frågat dig om du gillar henne och ni har  kontakt och så så kanske hon är också lika osäker som du och inte vet att du gillar henne och då kanske hon har sagt till sin kompis att hon ska fråga dig om du gillar henne Glad


   
SvaraCitera